Запис Детальніше

Дискурс розвитку мислення в контексті психологічного аналізу

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Дискурс розвитку мислення в контексті психологічного аналізу
Discussion of thinking development in the context of psychological analysis
 
Creator Сакун, А. В.
 
Subject мислення
мова
бріколаж
слово
образ
думка
творчість
свідомість
thinking
language
bricolage
word
image
thought
creativity
consciousness
159.955:159.9.018 .4
 
Description Взаємозв’язок
мислення і мови розкривається через
аналіз наукового і художнього в
творчості. Важливою умовою
розуміння сутності мислення є
техніка діяльності бріколажу. В його
контексті мислення постає схожим до
інтелектуального бріколажу, що
передбачає виконання різних завдань.
Результатом є формування
«повідомлень» як для вченого, так і
бріколера, що відрізняються темпо-
ральністю і адресованістю. Творіння
бріколажу щоразу зводяться до
впорядкування вже наявних елементів,
які постають в різній інстру-
ментальній сукупності. Поряд з
мовою мислення включене в контекст
свідомості.
The relationship of
thinking and language is revealed
through analysis of scientific and artistic
components in creativity. An important
condition for understanding the essence
of thinking is the technology of bricolage.
In its context thinking appears to be
similar to intellectual bricolage, which
involves performance of various tasks.
The result is the formation of "messages"
for both the scientist and the bricoler,
which differ in temporality and
addressability. The creations of bicolage
are each time reduced to the ordering of
already existing elements that appear in a
different instrumental set. Along with the
language, thinking is also included in the
context of consciousness.
 
Date 2018-06-06T10:37:33Z
2018-06-06T10:37:33Z
2018
 
Type Article
 
Identifier Сакун, А. В. Дискурс розвитку мислення в контексті психологічного аналізу = Discussion of thinking development in the context of psychological analysis / А. В. Сакун // Освітній дискурс : Гуманітарні науки : зб. наук. праць = Educational discourse : Humanities sciences : collection of scientific papers. – Київ : ПП «Вид-во «Гілея»», 2018. – Вип. 4 (3-4). – С. 26-35.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/19470
 
Language uk
 
Publisher ПП "Вид-во "Гілея"'