Трудова підготовка учнів протягом др. пол. ХХ ст.
ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Трудова підготовка учнів протягом др. пол. ХХ ст.
|
|
Creator |
Кітова, О. А.
|
|
Subject |
трудова підготовка учнів
нормативно-правове забезпечення виробниче навчання політехнічна освіта професійна підготовка особистісно-орієнтоване трудове виховання трудовая подготовка учащихся нормативно-правовое обеспечение производственное обучение политехническое образование профессиональная подготовка личностно-ориентированное трудовое воспитание labour training of students regulatory support production training Polytechnic education vocational training student-oriented career guidance 37.016:62/64(09)"19" |
|
Description |
У статті охарактеризовано підходи науковців до визначення періодів у розвитку трудової підготовки учнів; розкрито специфіку її організації; з’ясовано, що розвиток трудової підготовки учнів залежав від особливостей соціально-економічного розвитку держави, нормативно-правового забезпечення трудової підготовки та змін в системі трудового навчання; визначено чотири етапи у вирішенні питань організації трудової підготовки учнів, а саме, І етап (1952– 1966 рр.) – становлення трудової підготовки на основі виробничого навчання; ІІ етап (1966– 1984 рр.) – розвиток на політехнічній основі; ІІІ етап (1984–1991 рр.) – удосконалення та пристосування існуючих форм і видів трудової діяльності учнів до нових умов господарювання; ІV етап (1991–1999 рр.) – інноваційні підходи, зумовлені поширенням особистісно-соціальної, гуманістичної парадигми трудового виховання.
В статье охарактеризованы подходы ученых к определению периодов развития трудовой подготовки учащихся; раскрыта специфика ее организации; выяснено, что развитие трудовой подготовки учащихся зависело от особенностей социально-экономического развития государства, нормативно-правового обеспечения трудовой подготовки и изменений в системе трудового обучения; определены четыре этапа в решении вопросов организации трудовой подготовки учащихся, а именно, І этап (1952–1966 гг.) – становления трудовой подготовки на основе производственного обучения; II этап (1966–1984 гг.) – развитие на политехнической основе; III этап (1984–1991 гг) – усовершенствования и приспособления существующих форм и видов трудовой деятельности учащихся в новых условиях хозяйствования; IV этап (1991–1999 гг.) – инновационные подходы, обусловленные распространением личностно-социальной, гуманистической парадигмы трудового воспитания. The article describes the approaches of scientists to definition of the periods of development of labor training of pupils; the specifics of its organization; found that the development of labor training of students depended on the features of the socio-economic development of the state, the normative-legal support of labour training and changes in the system of labor training; identified four stages in the solution of questions of the organization of labour training of students, namely, phase I (1952–1966) – formation of a labor-based training industrial training; stage II (1966-1984) – development of the Polytechnic; III stage (1984– 1991) – improvements and adaptations of existing forms and types of employment students in new conditions of managing; stage IV (1991–1999) - innovative approaches arising from the proliferation of personal-social, humanistic paradigm of labour education. |
|
Date |
2018-06-11T12:35:24Z
2018-06-11T12:35:24Z 2017 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Кітова, О. А. Трудова підготовка учнів протягом др. пол. ХХ ст. / О. А. Кітова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 13 : Проблеми трудової та професійної підготовки : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. - Вип. 8. - С. 30-34.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/19537 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
НПУ імені М. П. Драгоманова
|
|