Запис Детальніше

Сучасні підходи до вищої медичної освіти в Україні

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Сучасні підходи до вищої медичної освіти в Україні
Современные подходы к высшему медицинскому образованию в Украине
Modern approaches to higher medical education in Ukraine
 
Creator Ільницька, О. М.
Попович, З. Б.
 
Subject якість вищої освіти
компетентність
педагог
професійна компетентність
педагогічна компетентність
качество высшего образования
компетентность
педагог
профессиональная компетентность
педагогическая компетентность
quality of higher education
competence
teacher
professional competence
pedagogical competence
378+61
 
Description Статтю присвячено дослідженню професійної компетентності викладача вищого
навчального закладу. Проаналізовано поняття “професійна компетентність” і розкрито
зміст та структуру професійної компетентності викладача, її значення у педагогічній
діяльності. Також у статті уточнено суть поняття “педагогічна компетентність”, дається
її характеристика, розглядається процес взаємодії “викладач-студент” та обгрунтовується
необхідність привнесення змін у систему підготовки викладацьких кадрів. Професійна
компетентність викладача полягає у ефективності взаємодії з людьми, сукупності знань, вмінь
та навичок вербального та невербального спілкування та здатності до продуктивної і
результативної взаємодії в умовах педагогічної системи. Тому професійна компетентність
викладача є однією з передумов підготовки висококваліфікованих кадрів у будь-якій галузі
освіти. Основним складовим компонентом професійної освіти є мотивація до навчання
протягом всього життя. Тобто, у роботі розглядаються сучасні підходи до забезпечення якості вищої медичної
освіти, оскільки якість вищої освіти є найважливішим питанням розвитку сучасної освіти.
Статья посвящена исследованию профессиональной компетентности преподавателя
высшего учебного заведения. Проанализировано понятие “профессиональная
компетентность” и раскрыто содержание и структуру профессиональной компетентности
преподавателя, ее значения в педагогической деятельности. Также в статье уточнена суть
понятия “педагогическая компетентность”, дается ее характеристика, рассматривается
процесс взаимодействия “преподаватель-студент” и обосновывается необходимость
привнесения изменений в систему подготовки преподавательских кадров. Профессиональная
компетентность преподавателя заключается в эффективности взаимодействия с людьми,
совокупности знаний, умений и навыков вербального и невербального общения и способности к
производительному и результативному взаимодействию в условиях педагогической системы.
Поэтому профессиональная компетентность преподавателя является одной из предпосылок
подготовки высококвалифицированных кадров в любой отрасли образования. Основным
составным компонентом профессионального образования является мотивация к учебе в
течение всей жизни. То есть, в работе рассматриваются современные подходы к обеспечению
качества высшего медицинского образования, поскольку качество высшего образования
является важнейшим вопросом развития современного образования.
The article is dedicated on the studies of teacher professional competence of university. It is
analyzed the concept of “professional competence” and reveals the content and structure of teacher
professional competence, its importance in teaching activities. Also in the article is the essence of the
concept of “pedagogical competence”, given its characteristics, is considered the interaction “teacherstudent”
and justified the need for the introduction of changes in the system of training of teaching
staff. The professional competence of the teacher is the efficiency of interaction with people, the body
of knowledge and skills, verbal and nonverbal communication and ability to efficient and effective
interactions in educational system. Therefore, teacher professional competence is a prerequisite for
training of qualified personnel in any field of education. The main component of vocational education
is the motivation for lifelong learning.
That is, the work considers the new approaches to quality assurance in higher medical
education, because the quality of higher education is essential to the development of modern education.
 
Date 2018-06-18T13:07:50Z
2018-06-18T13:07:50Z
2017
 
Type Article
 
Identifier Ільницька, О. М. Сучасні підходи до вищої медичної освіти в Україні / О. М. Ільницька, З. Б. Попович // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки : [збірник наукових статей]. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. – Вип. СXХХІІІ (133). – С. 90-96.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/19607
 
Language uk
 
Publisher Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова