Запис Детальніше

Алгоритмізація пізнавальної діяльності студентів під час навчання нарисної геометрії і креслення у ВНЗ

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Алгоритмізація пізнавальної діяльності студентів під час навчання нарисної геометрії і креслення у ВНЗ
 
Creator Гуревич, Р. С.
Гаркушевський, В. С.
Цвілик, С. Д.
 
Subject графічна підготовка
вчитель трудового навчання і технологій
алгоритмізація
пізнавальна діяльність
система завдань
графическая подготовка
учитель трудового обучения и технологий
алгоритмизация
познавательная деятельность
система задач
graphic preparation
teacher of labour studies and technologies
algorithmization
cognitive activity
system of tasks
378
 
Description У статті розглядаються особливості графічної підготовки майбутніх вчителів трудового навчання і технологій на основі алгоритмізації пізнавальної діяльності студентів. Запропонована система завдань дозволяє: визначати об’єми і коректувати зміст учбового матеріалу; встановлювати поетапний приріст графічних знань і умінь студентів; розвивати загальнонаукові, професійні і творчі уміння, реалізувати індивідуальний підхід до навчання і колективний характер освітнього процесу у вузі. Під час виконання комплексних графічних завдань діяльність студента має репродуктивний, пошуковий і евристичний характер. Особливе місце серед них займають ті завдання, які відображають процес активізації пізнавальної діяльності через застосування технологій активного навчання (ТАН), а саме ділові ігри, рольове розігрування, ігрове проектування, імітаційний тренінг, різновиди конкретних ситуацій (ситуація-проблема, ситуація-оцінка), дискусії тощо. Для створення умов близьких до виробничих однією з продуктивних форм є ділові ігри, які є симбіозом багатьох видів завдань ТАН.
В статье рассматриваются особенности графической подготовки будущих учителей трудового обучения и технологий на основе алгоритмизации познавательной деятельности студентов. Предложенная система заданий позволяет: определять объемы и корректировать содержание учебного материала; устанавливать поэтапный прирост графических знаний и умений студентов; развивать общенаучные, профессиональные и творческие умения, реализовать индивидуальный подход к обучению и коллективный характер образовательного процесса в вузе. Во время выполнения комплексных графических задач деятельность студента имеет репродуктивный, поисковый и эвристический характер. Особое место среди них занимают те задачи, которые отражают процесс активизации познавательной деятельности через применение технологий активного обучения (ТАН), а именно деловые игры, ролевое разыгрывание, игровое проектирование, имитационный тренинг, разновидности конкретных ситуаций (ситуация-проблема, ситуация-оценка), дискуссии и тому подобное. Для создания условий близких к производственным одной из продуктивных форм являются деловые игры, которые являются симбиозом многих видов задач ТАН.
In the article the features of graphic preparation of future teachers of labor training and technology based on algorithmic learning of students. The proposed system enables tasks: determine the correct amount and content of educational material; establish a phased increase of graphic knowledge and skills of students; develop general scientific, professional and creative skills to realize individual approach to learning and collective nature of the educational process in high school. During the execution of complex graphics tasks student activity has reproductive, search and heuristic nature. A special place among them occupy those tasks that reflect the process of cognitive activity through the use of technology active learning (TAL), namely, business games, role-playing, game design, simulation training, types of specific situations (situation-problem, situation-assessment) discussions and more. To create conditions close to the industrial one is productive forms of business games, which is a symbiosis of many types of tasks TAL.
 
Date 2018-06-18T13:59:28Z
2018-06-18T13:59:28Z
2017
 
Type Article
 
Identifier Гуревич, Р. С. Алгоритмізація пізнавальної діяльності студентів під час навчання нарисної геометрії і креслення у ВНЗ / Р. С. Гуревич, В. С. Гаркушевський, С. Д. Цвілик // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 13 : Проблеми трудової та професійної підготовки : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. - Вип. 9. - С. 9-16.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/19612
 
Language uk
 
Publisher НПУ імені М. П. Драгоманова