Особливості дидактичних принципів професійно-практичної підготовки майбутніх фахівців
ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Особливості дидактичних принципів професійно-практичної підготовки майбутніх фахівців
|
|
Creator |
Якимович, Т. Д.
Макогін, О. В. |
|
Subject |
дидактичні принципи
класифікація професійне навчання професійно-практична підготовка поєднання теорії з практикою дидактические принципы классификация профессиональное обучение профессионально-практическая подготовка сочетание теории с практикой didactic principles classification training vocational and practical training combining theory with practice 378 |
|
Description |
Проаналізовано різні підходи до класифікації принципів реалізації системи професійно-практичної підготовки. За ступенем узагальнення принципи поділяються на загальнодидактичні та ті, що конкретизуються стосовно професійно-практичної підготовки. Класифікація принципів професійно-практичної підготовки за специфікою дії містить змістові, організаційні та методичні принципи. Конкретизовано принципи професійно-практичної підготовки. Принцип поєднання теорії з практикою конкретизується як принцип взаємозв’язку теоретичного і практичного навчання. Визначено особливості реалізації дидактичних принципів під час професійно-практичної підготовки. Деякі принципи залежно від виду підготовки набувають особливих рис. Дієвою є організація професійно-практичного навчання за схемою: від практики до теорії.
Проанализированы различные подходы к классификации принципов реализации системы профессионально-практической подготовки. По степени обобщения принципы делятся на общедидактические и конкретизированные относительно профессионально-практической подготовки. Классификация принципов профессионально-практической подготовки за спецификой действия включает содержательные, организационные и методические принципы. Конкретизированы принципы профессионально-практической подготовки. Принцип сочетания теории с практикой конкретизируется как принцип взаимосвязи теоретического и практического обучения. Определены особенности реализации дидактических принципов профессионально-практической подготовки. Некоторые принципы в зависимости от вида подготовки приобретают особые черты. Действенной является организация профессионально-практического обучения по схеме: от практики к теории. Different approaches to principles classification of implementing the system of vocational and practical training are analyzed. According to the degree of generalization the principles are divided into general didactic ones, and those that are specified in relation to vocational and practical training. The classification of the principles of professional and practical training for a specific action covers the content, organizational and methodological principles. The principles of professional and practical training are defined. The principle of theory and practice combination is specified as the interaction between theoretical and practical training. The features of the realization of didactic principles in the vocational and practical training are stated. Some principles get particular features depending on the type of training. The organization of vocational and practical training scheme: from theory to practice is considered to be effective. |
|
Date |
2018-06-20T07:38:25Z
2018-06-20T07:38:25Z 2017 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Якимович, Т. Д. Особливості дидактичних принципів професійно-практичної підготовки майбутніх фахівців / Т. Д. Якимович, О. В. Макогін // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 13 : Проблеми трудової та професійної підготовки : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. - Вип. 9. - С. 116-119.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/19648 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
НПУ імені М. П. Драгоманова
|
|