Запис Детальніше

Стан організації позакласного читання підлітків з особливими освітніми потребами

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Стан організації позакласного читання підлітків з особливими освітніми потребами
Состояние организации внеклассного чтения подростков с особенными образовательными потребностями.
The status of the organization of extracurricular reading of adolescents with special educational needs
 
Creator Кравець, Ніна Павлівна
 
Subject підлітки з інтелектуальними порушеннями
позакласне читання
учителі
вихователі
батьки
художня література
читацькі інтереси
ілюстративний матеріал
подростки с интеллектуальными нарушениями
внеклассное чтение
учителя
воспитатели
родители
художественная литература
читательские интересы
иллюстративный материал
adolescents
intellectual disabilities
extracurricular reading
teachers
tutors, parents
literature
reading interests
illustrative material
376-056.016:832.161.2
 
Description У роботі розглянуто особливості організації позакласного читання підлітків з інтелектуальними порушеннями. Проаналізовано роботу шкільного колективу, батьків дітей щодо організації і проведення позакласної роботи з читання з вказаною категорією дітей. Визначені як позитивні, так і негативні сторони роботи, що впливають на належний стан проведення позакласної роботи з читання як у школі, так і в домашніх умовах.
В работе рассмотрено особенности организации внеклассного чтения подростков с интеллектуальными нарушениями. Проанализировано работу школьного коллектива, родителей детей по организации и проведению внеклассной работы по чтению с названной категорией детей. Определены как положительные, так и отрицательные стороны работы, влияющие на надлежащее состояние проведения внеклассной работы по чтению как в школе, так и в домашних условиях.
The organization of extracurricular reading for teenagers with intellectual infringements is considered. The author analyzes the work of a schoolgroup, children‘s parents on the organization and conducting extracurricular reading work with this category of children. Described positive and negative aspects of extracurricular reading organization for students with special educational needs which affect the proper state of conducting extracurricular reading work in school and at home.
 
Date 2018-07-16T10:54:28Z
2018-07-16T10:54:28Z
2018
 
Type Book chapter
 
Identifier Кравець, Н. П. Стан організації позакласного читання підлітків з особливими освітніми потребами / Н. П. Кравець // Topical issues ofeducation : Collective monograph. − Pegasus Publishing, Lisbon, Portugal, 2018. – Р. 119−133.
978-972-8356-9-82
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/19851
 
Language uk
 
Publisher Pegasus Publishing, Lisbon, Portugal