Діагностичні підходи у системі маркетингу
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Діагностичні підходи у системі маркетингу
|
|
Creator |
Пєтєшова, Т.А.
|
|
Subject |
конкуренція
діагностика конкуренция диагностика |
|
Description |
Підприємство, яке працює в умовах конкуренції, ставить перед собою як основне завдання забезпечення стійкої конкурентної переваги, наявність якої буде заставою його довгострокового й результативного існування й розвитку. В цих умовах значно розширяється функціональне поле аналітичної роботи маркетингу. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28293 |
|
Publisher |
ТОВ «ТД «Папірус»
|
|
Date |
2012-09-13T06:43:34Z
2012-09-13T06:43:34Z 2011 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Пєтєшова, Т.А. Діагностичні підходи у системі маркетингу [Текст] / Т.А. Пєтєшова // Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу: збірник тез доповідей П’ятої міжнародної науково-практичної конференції , м. Суми, 29 вересня-1 жовтня 2011 року / Гол. ред. С.М. Ілляшенко — Суми : ТОВ «ТД «Папірус», 2011. — С. 163-165.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28293 |
|
Language |
uk
|
|