Запис Детальніше

Діагностичні підходи у системі маркетингу

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Діагностичні підходи у системі маркетингу
 
Creator Пєтєшова, Т.А.
 
Subject конкуренція
діагностика
конкуренция
диагностика
 
Description Підприємство, яке працює в умовах конкуренції, ставить перед собою як основне завдання забезпечення
стійкої конкурентної переваги, наявність якої буде заставою його довгострокового й результативного існування
й розвитку. В цих умовах значно розширяється функціональне поле аналітичної роботи маркетингу.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28293
 
Publisher ТОВ «ТД «Папірус»
 
Date 2012-09-13T06:43:34Z
2012-09-13T06:43:34Z
2011
 
Type Article
 
Identifier Пєтєшова, Т.А. Діагностичні підходи у системі маркетингу [Текст] / Т.А. Пєтєшова // Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу: збірник тез доповідей П’ятої міжнародної науково-практичної конференції , м. Суми, 29 вересня-1 жовтня 2011 року / Гол. ред. С.М. Ілляшенко — Суми : ТОВ «ТД «Папірус», 2011. — С. 163-165.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28293
 
Language uk