Запис Детальніше

Навчальний діалог - провідна складова евристичної освіти

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Навчальний діалог - провідна складова евристичної освіти
Educational dialogue is a leading constituent part of the heuristic teaching
 
Creator Крівшенко, Л. М.
 
Subject діалог
навчальний діалог
евристичний діалог
евристична освіта
самореалізація
пізнавально-творча діяльність
запитальна діяльність
принципи
диалог
учебный диалог
эвристический диалог
эвристическое образование
самореализация
познавательно-творческая деятельность
principles.вопросительная деятельность
dialogue
educational dialogue
heuristic dialogue
heuristic education
selfrealization
cognitive and creative activity
question activity
principles
378.147.091.33:004.023
 
Description У статті представлено аналіз філософських і психолого-педагогічних досліджень
стосовно сутності та змістових характеристик понять “діалог”, “навчальний діалог”,
“евристичний діалог”. Виявлено необхідність організації навчального процесу на засадах
інноваційної евристичної освіти, як такої, що відроджує принципи природовідповідності,
творчої активності і діалогічності навчання, відкриває можливості для професійно-творчої
самореалізації майбутніх учителів початкових класів в умовах евристичної діалогової
взаємодії, зокрема, активної запитальної діяльності. Окреслено шляхи реалізації принципів
евристичного навчання в навчальному евристичному діалозі.
В статье предоставлен анализ философских и психолого-педагогических исследований
относительно сущности и смысловых характеристик понятий “диалог”, “учебный диалог”,
“эвристический диалог”. Выявлена необхоодимость организации учебного процесса на
принципах инновационного эвристического образования, как такового, что возрождает
принцип природосоответственности, творческой активности и диалогичности учебы,
открывает возможности для профессионально-творческой самореализации будущих учителей
начальных классов в условиях эвристического диалогового взаимодействия, в частности,
активной вопросительной деятельности. Очерчены пути реализации принципов эвристической
учебы в учебном эвристическом диалоге.
This article represents the analysis of philosophical and pedagogical-psychological
investigations as for the essence and meaningful characteristics of concepts “dialogue”, “educational
dialogue”, “heuristic dialogue”. The necessity of organizing the educational process based on the
principles of innovative heuristic education as one that revives the principles of natural
correspondence, creative activity and dialogicity of education, reveals the possibilities for
professional-creative self-realization of future teachers of elementary classes in conditions of heuristic
dialogue interaction, in particular, active inquiry activity is discovered. The ways of implementation of
the principles of heuristic learning in educational heuristic dialogue are outlined.
 
Date 2018-07-20T09:24:15Z
2018-07-20T09:24:15Z
2017
 
Type Article
 
Identifier Крівшенко, Л. М. Навчальний діалог - провідна складова евристичної освіти / Л. М. Крівшенко // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки : [збірник наукових статей]. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. – Вип. СXХХІІІ (133). – С. 115-128.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/20045
 
Language uk
 
Publisher Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова