Запис Детальніше

Методика гри на саксофоні учнів-початківців на засадах кооперовано-діяльнісного підходу

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Методика гри на саксофоні учнів-початківців на засадах кооперовано-діяльнісного підходу
The method of playing the saxophone beginners on the basis of a cooperativeactivity hike
 
Creator Ян Яньчі
 
Subject професійна підготовка
колективно-виконавська діяльність
учень-саксофоніст
етапи формувальної методики
методи навчання
профессиональная подготовка
коллективно-исполнительская деятельность
ученик-саксофонист
этапы формирующей методики
методы обучения
vocational training
Collective-performing activity
A saxophonist
Stages of the formative methodology
teaching methods
37.018.54:780.643.2
 
Description У статті висвітлено методику професійної підготовки учнів-саксофоністів в закладах
позашкільної спеціалізованої освіти на засадах кооперовано-діяльнісного підходу, яка
відбувається за визначеними етапами: аналітико-підготовчим, змістовно-рефлексивним та
виконавсько-творчим. Аналітико-підготовчий етап спрямований на стимулювання в учнів-
саксофоністів позитивної мотивації щодо здійснення колективно-виконавської діяльності у
нерозривному зв’язку з індивідуальним розвитком художніх інтересів та потреб. Змістовно-
рефлексивний етап експериментальної роботи націлений на підвищення рівня емоційного та
інтелектуального пізнання ансамблевого музичного мистецтва, формування музично-
теоретичних і музично-практичних знань про колективно-виконавську діяльність. Виконавсько-
творчий етап характеризується спрямуванням на активізацію творчого потенціалу учнів-
саксофоністів, забезпечення їх готовності до ансамблевої виконавсько-творчої діяльності.
Відповідно до етапів використовувалися наступні групи методів: стимуляції, проблемні,
творчо-проблемні.
В статье освещена методика профессиональной подготовки учеников-саксофонистов в
учреждениях внешкольного специализированного образования на основе кооперированно-
деятельностного подхода, которая имеет несколько этапов: аналитико-подготовительный,
содержательно-рефлексивный и исполнительско-творческий. Аналитико-подготовительный
этап направлен на стимулирование у учеников-саксофонистов положительной мотивации в
осуществлении коллективно-исполнительской деятельности в неразрывной связи с
индивидуальным развитием художественных интересов и потребностей. Содержательно-
рефлексивный этап экспериментальной работы нацелен на повышение уровня эмоционального
и интеллектуального познания ансамблевого музыкального искусства, формирования
музыкально-теоретических и музыкально-практических знаний о коллективно-
исполнительской деятельности. Исполнительско-творческий этап характеризуеться
направленностью на активизацию творческого потенциала учеников-саксофонистов,
обеспечение их готовности к ансамблевой исполнительско-творческой деятельности. В
соответствии с этапами использовались следующие группы методов: стимуляции,
проблемные, творческо-проблемные.
In the article the technique of vocational training of a saxophone student in institutions of
extracurricular specialized education is described on the basis of a cooperative-activity approach,
which has several stages: analytical-preparatory, content-reflexive and performing-creative. The analytical and preparatory stage is aimed at encouraging saxophonist students to have positive
motivation in carrying out collective-performing activities in indissoluble connection with the
individual development of artistic interests and needs. The content-reflexive stage of experimental work
is aimed at raising the level of emotional and intellectual knowledge of ensemble musical art, the
formation of musical, theoretical and musical-practical knowledge about collective performance. The
performing and creative stage is characterized by a focus on enhancing the creative potential of
saxophone students, ensuring their readiness for ensemble performing and creative activities. The
following groups of methods were used in accordance with the stages: stimulation, problem, problem-creative.
 
Date 2018-07-26T08:39:07Z
2018-07-26T08:39:07Z
2017
 
Type Article
 
Identifier Ян Яньчі. Методика гри на саксофоні учнів-початківців на засадах кооперовано-діяльнісного підходу / Ян Яньчі // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки : [збірник наукових статей]. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. – Вип. СXХХІІІ (133). – С. 234-241.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/20155
 
Language uk
 
Publisher Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова