Методика гри на саксофоні учнів-початківців на засадах кооперовано-діяльнісного підходу
ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Методика гри на саксофоні учнів-початківців на засадах кооперовано-діяльнісного підходу
The method of playing the saxophone beginners on the basis of a cooperativeactivity hike |
|
Creator |
Ян Яньчі
|
|
Subject |
професійна підготовка
колективно-виконавська діяльність учень-саксофоніст етапи формувальної методики методи навчання профессиональная подготовка коллективно-исполнительская деятельность ученик-саксофонист этапы формирующей методики методы обучения vocational training Collective-performing activity A saxophonist Stages of the formative methodology teaching methods 37.018.54:780.643.2 |
|
Description |
У статті висвітлено методику професійної підготовки учнів-саксофоністів в закладах позашкільної спеціалізованої освіти на засадах кооперовано-діяльнісного підходу, яка відбувається за визначеними етапами: аналітико-підготовчим, змістовно-рефлексивним та виконавсько-творчим. Аналітико-підготовчий етап спрямований на стимулювання в учнів- саксофоністів позитивної мотивації щодо здійснення колективно-виконавської діяльності у нерозривному зв’язку з індивідуальним розвитком художніх інтересів та потреб. Змістовно- рефлексивний етап експериментальної роботи націлений на підвищення рівня емоційного та інтелектуального пізнання ансамблевого музичного мистецтва, формування музично- теоретичних і музично-практичних знань про колективно-виконавську діяльність. Виконавсько- творчий етап характеризується спрямуванням на активізацію творчого потенціалу учнів- саксофоністів, забезпечення їх готовності до ансамблевої виконавсько-творчої діяльності. Відповідно до етапів використовувалися наступні групи методів: стимуляції, проблемні, творчо-проблемні. В статье освещена методика профессиональной подготовки учеников-саксофонистов в учреждениях внешкольного специализированного образования на основе кооперированно- деятельностного подхода, которая имеет несколько этапов: аналитико-подготовительный, содержательно-рефлексивный и исполнительско-творческий. Аналитико-подготовительный этап направлен на стимулирование у учеников-саксофонистов положительной мотивации в осуществлении коллективно-исполнительской деятельности в неразрывной связи с индивидуальным развитием художественных интересов и потребностей. Содержательно- рефлексивный этап экспериментальной работы нацелен на повышение уровня эмоционального и интеллектуального познания ансамблевого музыкального искусства, формирования музыкально-теоретических и музыкально-практических знаний о коллективно- исполнительской деятельности. Исполнительско-творческий этап характеризуеться направленностью на активизацию творческого потенциала учеников-саксофонистов, обеспечение их готовности к ансамблевой исполнительско-творческой деятельности. В соответствии с этапами использовались следующие группы методов: стимуляции, проблемные, творческо-проблемные. In the article the technique of vocational training of a saxophone student in institutions of extracurricular specialized education is described on the basis of a cooperative-activity approach, which has several stages: analytical-preparatory, content-reflexive and performing-creative. The analytical and preparatory stage is aimed at encouraging saxophonist students to have positive motivation in carrying out collective-performing activities in indissoluble connection with the individual development of artistic interests and needs. The content-reflexive stage of experimental work is aimed at raising the level of emotional and intellectual knowledge of ensemble musical art, the formation of musical, theoretical and musical-practical knowledge about collective performance. The performing and creative stage is characterized by a focus on enhancing the creative potential of saxophone students, ensuring their readiness for ensemble performing and creative activities. The following groups of methods were used in accordance with the stages: stimulation, problem, problem-creative. |
|
Date |
2018-07-26T08:39:07Z
2018-07-26T08:39:07Z 2017 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Ян Яньчі. Методика гри на саксофоні учнів-початківців на засадах кооперовано-діяльнісного підходу / Ян Яньчі // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки : [збірник наукових статей]. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. – Вип. СXХХІІІ (133). – С. 234-241.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/20155 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова
|
|