Організаційно-методичні основи педагогічного управління фізичним потенціалом студентів нефізкультурних вищих навчальних закладів
ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Організаційно-методичні основи педагогічного управління фізичним потенціалом студентів нефізкультурних вищих навчальних закладів
Оrganizational and methodological bases of pedagogical management of physical patent of students non-fiscal higher educational institutions |
|
Creator |
Ковальчук, Н.
Рожков, В. Плєшакова, О. |
|
Subject |
фізичні вправи
фізичне виховання педагогічне управління працездатність розумова діяльність physical exercises physical education pedagogical management working capacity mental activity |
|
Description |
Навчальний процес у вищому навчальному закладі характеризується емоційним та інтелектуальним напруженням психічних функцій організму, значними фізичними навантаженнями, наявністю багатьох стресових ситуацій. Внаслідок цього знижується фізична та розумова працездатність, що у свою чергу призводить до загального знесилення організму. Тому актуальним є пошук шляхів удосконалення організаційно-методичних основ педагогічного управління фізичним потенціалом студентів під час навчального процесу. З метою підвищення функціональної діяльності організму студентської молоді великого значення набувають навчально-тренувальні заняття з фізичного виховання, які здійснюють рекреаційно-відновлювальну дію на молодий організм, сприяють зменшенню дії процесів стомлення і підвищення розумової працездатності студентів. Недооцінка впливу фізичних вправ під час навчального процесу, особливо у нефізкультурних вищих навчальних закладах, негативно впливає на стан здоров’я студентів, збільшення випадків захворювань різної нозології. The educational process in a higher educational institution is characterized by emotional and intellectual stresses of the mental functions of an organism, considerable physical activity, the presence of many stressful situations. As a result, physical and mental capacity reduces, which in turn leads to general deterioration of the body. Therefore, the search for ways to improve the organizational and methodological foundations of pedagogical management of the physical potential of students during the educational process is relevant. In order to increase the functional activity of the student body of the youth, the training sessions on physical education, which carry out recreational-restorative action on the young organism, are of great importance, contribute to the reduction of the effects of the processes of fatigue and increase the mental working capacity of students. Underestimation of the influence of physical exercises during the educational process, especially in non-gymnasium higher educational institutions, negatively affects the health of students, increasing the incidence of diseases of different nosologies. |
|
Date |
2018-08-07T13:59:41Z
2018-08-07T13:59:41Z 2018 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Ковальчук, Н. Організаційно-методичні основи педагогічного управління фізичним потенціалом студентів нефізкультурних вищих навчальних закладів / Н. Ковальчук, В. Рожков, О. Плєшакова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. 1 (95). - С. 30-33.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/20270 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова
|
|