Запис Детальніше

Формування ключових компетентностей майбутнього фахівця соціальної сфери у контексті ідей Болонського процесу

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Формування ключових компетентностей майбутнього фахівця соціальної сфери у контексті ідей Болонського процесу
 
Creator Зємба, Б. А.
 
Subject ключові компетентності
фахівець соціальної сфери
Болонський процес
якісна підготовка
зміст підготовки
педагогічна діагностика
організація процесу навчання
критерії освіти
ключевые компетентности
специалист социальной сферы
Болонский процесс
качественная подготовка
содержание подготовки
педагогическая диагностика
организация процесса обучения
критерии образования
key competence
specialist of social sphere
the Bologna process
quality training
content preparation
pedagogical diagnostics
organization of the learning process
the criteria of education
378.7:364.07
 
Description У статті розглядаються особливості формування соціальної та громадянської ключових компетентностей майбутніх фахівців соціальної сфери в контексті ідей Болонського процесу. Автор обґрунтовує продуктивність концепції ключових компетентностей у професійній освіті. Доводиться необхідність здійснення педагогічної діагностики дитини та її сімейного і суспільного середовища. Визначається структура ключових компетентностей, що відображають
загальнопрофесійний характер діяльності й особистості майбутнього фахівця. Робиться висновок про необхідність ґрунтовної розробки ієрархічної системи компетентностей.
В статье рассматриваются особенности формирования социальной и гражданской ключевых компетентностей будущих специалистов социальной сферы в контексте идей Болонского процесса. Автор обосновывает продуктивность концепции ключевых компетенций в профессиональном образовании. Доказывается необходимость осуществления педагогической диагностики ребенка и его семейной и общественной среды. Определяется структура ключевых компетентностей, отражающих общепрофессиональный характер деятельности и
личности будущего специалиста. Делается вывод о необходимости основательной разработки иерархической системы компетентностей.
The article considers peculiarities of formation of social and civic key competences of future specialists of social sphere in the context of Bologna process ideas. The author substantiates the productivity of the concept of key competences in vocational education. It proves the necessity of implementation of the pedagogical diagnostics of the child and its family and social environment. Defines the structure of key competencies, reflecting sachalinobiini the nature of the activity and personality of the
future specialist. The conclusion about the necessity of well-grounded
development of a hierarchical system of competences.
 
Date 2018-08-16T08:38:08Z
2018-08-16T08:38:08Z
2016
 
Type Article
 
Identifier Зємба, Б. А. Формування ключових компетентностей майбутнього фахівця соціальної сфери у контексті ідей Болонського процесу / Б. А. Зємба // Соціальна робота в Україні : теорія і практика : науково-методичний журнал. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. – № 1-2. – С. 159-168.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/20445
 
Language uk
 
Publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова