Формування мовленнєвого компонента комунікативності майбутнього вчителя у структурі позанавчальної діяльності
ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Формування мовленнєвого компонента комунікативності майбутнього вчителя у структурі позанавчальної діяльності
|
|
Creator |
Годлевська, Алла Іванівна
|
|
Subject |
мовлення
мовленнєві уміння комунікативність позанавчальна діяльність професійне мовлення речь речевые умения коммуникативность внеучебная деятельность профессиональная речь speech speech skills communicativity out-of-school activity professional speech 378.937 |
|
Description |
Дисертаційне дослідження присвячене вивченню проблеми підготовки вчителя до комунікативної діяльності шляхом оволодіння одним із його компонентів — мовлення. Визначено, що ефективність формування мовленнєвих умінь залежить від оптимальності структури, змісту і форм спеціально змодельованої позанавчальної діяльності у навчальному закладі, зокрема, якщо цей процес базується на складових: цільова педагогічна установка, системність, особистісна значущість набутих умінь, технологічність. Диссертационное исследование посвящено изучению проблемы подготовки учителя к коммуникативной деятельности путем овладения одним из ее компонентов — речью. Определено, что эффективность формирования речевых умений зависит от оптимальности структуры, содержания и форм специально смоделированной внеучебной деятельности в высшем педагогическом учебном заведении, в особенности, если этот процесс базируется на таких составляющих: целевая педагогическая установка, системность, личностная значимость обретенных умений, технологичность. The research is dedicated to the question of preparing teacher to communicative activity by seireing one of its components — speech. It is definite, that effectivity of speech skills formation depends upon optimality of structure, contents and forms which were specially modelled for out-of-school activity in higher educational pedagogical institution, especially, if this process is based on such components as pedagogical aim, systemativity, personal significance of possessed, skills, technologity. |
|
Date |
2018-09-04T07:15:46Z
2018-09-04T07:15:46Z 1998 |
|
Type |
Other
|
|
Identifier |
Годлевська, А. І. Формування мовленнєвого компонента комунікативності майбутнього вчителя у структурі позанавчальної діяльності : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.01 / Годлевська Алла Іванівна ; [наук. кер. А. Й. Капська] ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 1998. - 16 с.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/20616 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова
|
|