Запис Детальніше

Відбір студентів до секційних груп занять з фітнесу та аеробіки за ознаками координаційних здібностей

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Відбір студентів до секційних груп занять з фітнесу та аеробіки за ознаками координаційних здібностей
 
Creator Бистра, І. І.
 
Subject координація
координаційні здібності
тестування
оцінювання
фітнес
аеробіка
рухи
координация
координационные способности
тестирование
оценивание
фитнес
аэробика
движения
coordination
coordination ability
testing
evaluation
fitness
aerobics
movement
378
 
Description Заняття студентської молоді у спортивних секціях з фітнесу та аеробіки, а саме, відвідування груп зі складно-координаційних видів спорту, дає змогу викладачам секцій певних напрямків залучати займаючихся, проводити відбір студентів до спортивних секцій. Всупереч тому, що кожен студент на початковому етапі спортивної підготовки має свої індивідуальні навички, питання розвитку координації та координаційних здібностей постає дуже гостро. Сучасний етап розвитку змагальної діяльності серед студентської молоді значно популяризує секційні спрямування занять з фітнесу та аеробіки, що, насамперед, прискорює результати роботи виступами на Універсіадах, конкурсах, Чемпіонатах, відкритих змаганнях. У статті досліджені питання комплексної оцінки розвитку координаційних здібностей студентів 17—18 років вищого навчального закладу. Визначити дані результати за тестами координаційних якостей вдалося за декілька етапів. Складно-координаційні рухи, вправи, що характеризували різні прояви координаційних здібностей до: ритмічної діяльності (вправи базової аеробіки під музику); статичної рівноваги (тест "фламінго"); координації рухів руками (тест Бірюк); просторово-динамічних параметрів рухів (стрибки на розмітку); загальної координованості рухів, диференціювання швидкісно-силових параметрів (тест Берпі). Нормативи оцінки для студентів різного віку розраховували за 5-бальною сигмовидною шкалою.
Занятия студенческой молодежи в спортивных секциях по фитнесу и аэробике, а именно, посещение групп со сложно-координационных видов спорта, дает возможность преподавателям секций определенных направлений привлекать занимающихся, проводить отбор студентов в спортивные секции. Вопреки тому, что каждый студент на начальном этапе спортивной подготовки имеет свои индивидуальные навыки, вопросы развития координации и координационных способностей встают очень остро. Современный этап развития соревновательной деятельности среди студенческой молодежи значительно популяризирует секционные направления занятий по фитнесу и аэробике, что, прежде всего, ускоряет результаты работы выступлениями на Универсиадах, конкурсах, Чемпионатах, открытых соревнованиях.
В статье исследованы вопросы комплексной оценки развития координационных способностей студентов 17-18 лет высшего учебного заведения. Определить данные результаты по тестам координационных качеств удалось за несколько этапов. Сложно-координационные движения, упражнения, характеризующие различные проявления координационных способностей к: ритмической деятельности (упражнения базовой аэробики под музыку); статического равновесия (тест "фламинго"); координации движений руками (тест Бирюк); пространственно-динамических параметров движений (прыжки на разметку); общей координированности движений, дифференцировки скоростно-силовых параметров (тест Берпи). Нормативы оценки для студентов разного возраста рассчитывали по 5-балльной сигмовидною шкале.
Classes of students in sports fitness and aerobics, namely, visits to groups with complex-coordination kinds of sports, gives an opportunity to teachers of sections of certain areas to attract simulcast, to conduct the selection of students in the sports section. Despite the fact that each student at the initial stage of sports training has its own skills, development of coordination and coordination abilities gets very serious. The current stage of development of the competitive activities among the students significantly popularitywith sectional areas of fitness and aerobics, which primarily speeds up the results of work performances at games, competitions, Championships, open competitions. The article studies the issues of integrated assessment of development of coordination abilities of students of 17-18 years of higher education. To determine these results on tests of coordination qualities managed for a few steps. Difficult coordination of movements, exercises, characterizing different manifestations of coordination abilities to: rhythmic activities (exercise basic aerobics to music); the static balance test (Flamingo); the coordination of the hand movements test (the bear); spatial-dynamic parameters of the movements (jumping markup); General coordination of movements, differentiation of speed-strength parameters (test Berp). Standards of evaluation for students of different ages were calculated using a 5-point sigmoid scale.
 
Date 2018-09-04T09:52:31Z
2018-09-04T09:52:31Z
2017
 
Type Article
 
Identifier Бистра, І. І. Відбір студентів до секційних груп занять з фітнесу та аеробіки за ознаками координаційних здібностей / І. І. Бистра // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. - Вип. 4 (85). - С. 18-20.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/20631
 
Language uk
 
Publisher НПУ імені М. П. Драгоманова