Запис Детальніше

Ретроінновація філософсько-педагогічної спадщини Григорія Сковороди у сучасній українській дошкільній освіті

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Ретроінновація філософсько-педагогічної спадщини Григорія Сковороди у сучасній українській дошкільній освіті
The retroinnovation of Hrigory Skovoroda philosophical and pedagogical heritage in modern Ukrainian pre-school education
 
Creator Литвиненко, Т. С.
 
Subject філософія освіти
дошкільна освіта
виховання
ретроінновації
філософія Г. Сковороди
гуманізм
philosophy of education
pre-school education
upbringing
retro-innovations
philosophy of H. Skovoroda
humanism
373.2-029:1(092)(477)
 
Description Сучасні дошкільні
заклади потребують використання
та впровадження у своїй роботі
філософсько-освітньої спадщини
Г. Сковороди, яке відповідають
загальноцивілізаційним тенденціям
розвитку і все більше утверджуються
в Україні: забезпечення атмосфери
доброти, співробітництва і довіри
дітей та дорослих, створення умов
для особистісного розвитку кожної
дитини і надання вихованцям
можливості вибору вчинків та
відповідальності за свій вибір,
спонукання до спроб самопізнання і
самозаглиблення. Ідеї гуманізму,
якими пронизана вся філософсько-
освітня система Г. Сковороди – це
ретроінновації, яких вимагає сучасна
дошкільна освіта.
Modern preschool
institutions require the use and
implementation of the philosophical and
educational heritage of H. Skovoroda in
their work, which correspond to general
civilizational development trends and are
increasingly established in Ukraine:
providing an atmosphere of kindness,
cooperation and trust of children and
adults, creation of conditions for
personal development of each child and
providing pupils with the opportunity to
choose their actions and responsibility
for their choice, encouraging them to try
self-knowledge and self-absorption. The
ideas of humanism that permeate the
entire philosophical and educational
system of H. Skovoroda are
retroinnovations, which modern
preschool education requires.
 
Date 2018-09-06T10:22:53Z
2018-09-06T10:22:53Z
2018
 
Type Article
 
Identifier Литвиненко, Т. С. Ретроінновація філософсько-педагогічної спадщини Григорія Сковороди у сучасній українській дошкільній освіті = The retroinnovation of Hrigory Skovoroda philosophical and pedagogical heritage in modern Ukrainian pre-school education / Т. С. Литвиненко // Освітній дискурс. Гуманітарні науки : збірник наукових праць = Educational discourse. Humanities sciences : collection of scientific papers. – Київ : «Видавництво «Гілея», 2018. – Вип. 6 (6-7). – С. 51-60.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/20704
 
Language uk
 
Publisher «Видавництво «Гілея»