Проблемно-модульний підхід до вивчення фізики в сучасній загальноосвітній школі
ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Проблемно-модульний підхід до вивчення фізики в сучасній загальноосвітній школі
|
|
Creator |
Гуляєва, Людмила Володимирівна
|
|
Subject |
навчальний модуль
рефлексія мотивація активізація інтенсифікація творчі здібності продуктивна діяльність нові інформаційні технології діагностика рейтинг дидактична одиниця учебный модуль рефлексия мотивация активизация интенсификация творческие способности продуктивная деятельность новые информационные технологии диагностика рейтинг дидактическая единица 57(07)(075):371.315 |
|
Description |
У дисертаційному досліджені обгрунтовується необхідність упровадження в практику середньої загальноосвітньої школи проблемно-модульної технології навчання. Розкривається наукова сутність, принципи, складові умови її застосування, вказано місце нових інформаційних технологій у проблемно-модульному навчанні. Розробленні науково-практичні рекомендацїї щодо структури, зміста навчального модуля, методики його застосування, рейтингової системи контролю та оцінки навчальних досягнень учнів середньої загальноосвітньої школи при вивченні фізики. Диссертационное исследование посвящено проблемно-модульному подходу к изучению физики в современной общеобразовательной школе. |
|
Date |
2018-09-11T10:48:35Z
2018-09-11T10:48:35Z 2000 |
|
Type |
Other
|
|
Identifier |
Гуляєва, Людмила Володимирівна. Проблемно-модульний підхід до вивчення фізики в сучасній загальноосвітній школі : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 - теорія і методика навчання фізики / Гуляєва Людмила Володимирівна ; [наук. керівник Сергєєв Олександр Васильович] ; УДПУ ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2000. - 20 с.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/20778 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Український державний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова
|
|