Запис Детальніше

Проблемно-модульний підхід до вивчення фізики в сучасній загальноосвітній школі

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Проблемно-модульний підхід до вивчення фізики в сучасній загальноосвітній школі
 
Creator Гуляєва, Людмила Володимирівна
 
Subject навчальний модуль
рефлексія
мотивація
активізація
інтенсифікація
творчі здібності
продуктивна діяльність
нові інформаційні технології
діагностика
рей­тинг
дидактична одиниця
учебный модуль
рефлексия
мотивация
активизация
интенси­фикация
творческие способности
продуктивная деятельность
новые информационные технологии
диагностика
рейтинг
дидактическая единица
57(07)(075):371.315
 
Description У дисертаційному досліджені обгрунтовується необхідність упровадження в практику середньої загальноосвітньої школи проблемно-модульної технології навчання. Розкривається наукова сутність, принципи, складові умови її застосування, вказано місце нових інформаційних технологій у проблемно-модульному навчанні. Розробленні науково-практичні рекомендацїї щодо структури, зміста навчального модуля, методики його застосування,
рейтингової системи контролю та оцінки навчальних досягнень учнів середньої загальноосвітньої школи при вивченні фізики.
Диссертационное исследование посвящено проблемно-модульному подходу к изуче­нию физики в современной общеобразовательной школе.
 
Date 2018-09-11T10:48:35Z
2018-09-11T10:48:35Z
2000
 
Type Other
 
Identifier Гуляєва, Людмила Володимирівна. Проблемно-модульний підхід до вивчення фізики в сучасній загальноосвітній школі : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 - теорія і методика навчання фізики / Гуляєва Людмила Володимирівна ; [наук. керівник Сергєєв Олександр Васильович] ; УДПУ ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2000. - 20 с.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/20778
 
Language uk
 
Publisher Український державний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова