Запис Детальніше

Педагогічні умови реалізації особистісно орієнтованого навчання іноземної мови студентів нефілологічних спеціальностей вищих закладів освіти

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Педагогічні умови реалізації особистісно орієнтованого навчання іноземної мови студентів нефілологічних спеціальностей вищих закладів освіти
 
Creator Гришкова, Раїса Олександрівна
 
Subject особистісний підхід до навчання
освітня галузь
освітне середовище
особистісно оріентоване навчання іноземної мови
комунікативна компетенція з іноземної мови
личностный подход к обучению
образовательная отрасль
образовательная среда
личностно ориентированное обучение иностранному языку
коммуникативная компетенция в иностранном языке
37.013
 
Description У дисертації досліджується проблема особистісно орієнтованого навчання іноземної мови студентів нефілологічних спеціальностей вищих закладів освіти.
Визначено педагогічні умови реалізації особистісно оріентованого навчання
іноземної мови: створення особистісно спрямованих навчально-педагогічних
ситуацій, які спонукають студентів до усвідомлення власного позитивного
образу Я та адекватної самооцінки; визнання пріоритету діалога в навчанні
іншомовному спілкуванню; створення ситуацій успіху на заняттях; забезпечення
освітнього середовища в процесі навчання іноземної мови; переоріентація на
суб’єкт-суб’єктний стиль спілкування викладача і студентів. У дослідженні обгрунтовано шляхи впровадження визначених педагогічних умов в навчально- виховний процес вищих навчальних закладів. Запропонована особистісно орієнтована модель навчання іноземної мови студентів нефілологічних спеціальностей вищих закладів освіти.
В диссертации исследуется проблема личностно ориентированного обучения
иностранному языку студентов нефилологических специальностей высших
учебных заведений. Определены педагогические условия реализации личностно
ориентированного обучения иностранному языку: создание личностно
направленных учебно-педагогических ситуаций, которые способствуют
осознанию каждым студентом собственного позитивного образа Я и формированию адекватной самооценки; признание приоритета диалога в
обучении иноязычному общению; создание ситуаций успеха на занятиях; обеспечение образовательной среды в процессе изучения языка; переориентация
на субъект-субъектный стиль общения преподавателя и студента.
В исследовании обоснованы средства внедрения данных педагогических
условий в учебно-воспитательный процесс в высшей школе. Предложена
личностно ориентированная модель обучения иностранному языку студентов
нефилологических специальностей высших учебных заведений.
 
Date 2018-09-12T10:43:38Z
2018-09-12T10:43:38Z
2000
 
Type Other
 
Identifier Гришкова, Раїса Олександрівна. Педагогічні умови реалізації особистісно орієнтованого навчання іноземної мови студентів нефілологічних спеціальностей вищих закладів освіти : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 - теорія і методика професійної освіти / Гришкова Раїса Олександрівна ; [наук. керівник Пєхота Олена Миколаївна] ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2000. - 20. с
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/20801
 
Language uk
 
Publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова