Педагогічні умови реалізації особистісно орієнтованого навчання іноземної мови студентів нефілологічних спеціальностей вищих закладів освіти
ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Педагогічні умови реалізації особистісно орієнтованого навчання іноземної мови студентів нефілологічних спеціальностей вищих закладів освіти
|
|
Creator |
Гришкова, Раїса Олександрівна
|
|
Subject |
особистісний підхід до навчання
освітня галузь освітне середовище особистісно оріентоване навчання іноземної мови комунікативна компетенція з іноземної мови личностный подход к обучению образовательная отрасль образовательная среда личностно ориентированное обучение иностранному языку коммуникативная компетенция в иностранном языке 37.013 |
|
Description |
У дисертації досліджується проблема особистісно орієнтованого навчання іноземної мови студентів нефілологічних спеціальностей вищих закладів освіти. Визначено педагогічні умови реалізації особистісно оріентованого навчання іноземної мови: створення особистісно спрямованих навчально-педагогічних ситуацій, які спонукають студентів до усвідомлення власного позитивного образу Я та адекватної самооцінки; визнання пріоритету діалога в навчанні іншомовному спілкуванню; створення ситуацій успіху на заняттях; забезпечення освітнього середовища в процесі навчання іноземної мови; переоріентація на суб’єкт-суб’єктний стиль спілкування викладача і студентів. У дослідженні обгрунтовано шляхи впровадження визначених педагогічних умов в навчально- виховний процес вищих навчальних закладів. Запропонована особистісно орієнтована модель навчання іноземної мови студентів нефілологічних спеціальностей вищих закладів освіти. В диссертации исследуется проблема личностно ориентированного обучения иностранному языку студентов нефилологических специальностей высших учебных заведений. Определены педагогические условия реализации личностно ориентированного обучения иностранному языку: создание личностно направленных учебно-педагогических ситуаций, которые способствуют осознанию каждым студентом собственного позитивного образа Я и формированию адекватной самооценки; признание приоритета диалога в обучении иноязычному общению; создание ситуаций успеха на занятиях; обеспечение образовательной среды в процессе изучения языка; переориентация на субъект-субъектный стиль общения преподавателя и студента. В исследовании обоснованы средства внедрения данных педагогических условий в учебно-воспитательный процесс в высшей школе. Предложена личностно ориентированная модель обучения иностранному языку студентов нефилологических специальностей высших учебных заведений. |
|
Date |
2018-09-12T10:43:38Z
2018-09-12T10:43:38Z 2000 |
|
Type |
Other
|
|
Identifier |
Гришкова, Раїса Олександрівна. Педагогічні умови реалізації особистісно орієнтованого навчання іноземної мови студентів нефілологічних спеціальностей вищих закладів освіти : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 - теорія і методика професійної освіти / Гришкова Раїса Олександрівна ; [наук. керівник Пєхота Олена Миколаївна] ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2000. - 20. с
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/20801 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова
|
|