Формування педагогічно доцільних відносин між учителем і учнями в процесі гуманізації музичного виховання
ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Формування педагогічно доцільних відносин між учителем і учнями в процесі гуманізації музичного виховання
|
|
Creator |
Горбенко, С. С.
|
|
Subject |
педагогическое взаимодействие
личностный опыт личностно-ориентированное общение диалоговые ситуации субъект-субъектные отношения фасилитация коммуникативность teacher interaction personal experience personality-oriented communication dialogue situation the subject-subject relations facilitation communication 373.5.064.2:[37.015.31:78] |
|
Description |
В статье рассматриваются некоторые аспекты проблемы взаимоотношений учителя и учащихся в контексте гуманистически-ориентированного музыкального воспитания. Предлагаются возможные приемы, виды и принципы работы; характеризуются особенности создаваемых ситуаций и некоторых компонентов коммуникативности.
This article discusses some aspects of the relationship the teacher and students in the context of humanistic-oriented musical education. Suggests possible techniques, types and working principles, characterized especially created situations and certain components of communication. |
|
Date |
2018-09-20T12:39:29Z
2018-09-20T12:39:29Z 2013 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Формування педагогічно доцільних відносин між учителем і учнями в процесі гуманізації музичного виховання / С. С. Горбенко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 14 : Теорія і методика мистецької освіти : зб. наук. праць : матеріали V Міжнар. наук.-практ. конф. «Гуманістичні орієнтири мистецької освіти», 25-27 квітня 2013 року. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. – Вип. 14 (19), ч. 1. – С. 167-171.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/20931 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова
|
|