Запис Детальніше

Формування інтонаційно-образного мислення молодших школярів як педагогічна проблема

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Формування інтонаційно-образного мислення молодших школярів як педагогічна проблема
 
Creator Мен Фаньцзюань
 
Subject интонационно-образное мышление
музыкальный образ
интонация
музыкальное обучение младших школьников
intonation vivid thought
musical appearance
intonation
musical studies of junior schoolboys
373.5.016:781.62
 
Description В статье рассмотрены характеристики интонационно-образного мышления в контексте восприятия музыки. Представлены основные методические направления развития интонационно-образного мышления младших школьников в процессе вокально-хоровой работы.
In the article certainly descriptions intonation vivid thought in the context of music perception. Basic methodical directions of development are given intonation vivid thought of junior schoolboys in the process of vocally choral works.
 
Date 2018-09-20T12:55:16Z
2018-09-20T12:55:16Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Мен Фаньцзюань. Формування інтонаційно-образного мислення молодших школярів як педагогічна проблема / Мен Фаньцзюань // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 14 : Теорія і методика мистецької освіти : зб. наук. праць : матеріали V Міжнар. наук.-практ. конф. «Гуманістичні орієнтири мистецької освіти», 25-27 квітня 2013 року. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. – Вип. 14 (19), ч. 1. – С. 228-231.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/20945
 
Language uk
 
Publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова