Запис Детальніше

Використання пленерної практики у процесі професійного становлення майбутніх учителів образотворчого мистецтва

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Використання пленерної практики у процесі професійного становлення майбутніх учителів образотворчого мистецтва
 
Creator Паньок, Т. В.
Висікайло, Т. В.
 
Subject професійне становлення
пленерна практика
система творчих завдань
учитель образотворчого мистецтва
педагогіка
professional development
plein-air practice
system of creative tasks
teacher of fine arts
pedagogy
377.5:7047
 
Description У статті розглядається пленерна практика не тільки, як умова набуття
образотворчої майстерності, а і як потужний засіб професійного становлення
майбутнього педагога образотворчого мистецтва. Робота на пленері і зростання
професійності є взаємопов’язаними процесами у формуванні високо кваліфікованого фахівця художньо-освітньої галузі.
Professional training of future teachers of fine arts attaches great importance to plein-air practice, which is considered not only as a condition to the graphic skill development, but also as a powerful means of professional formation of future teachers of fine arts. The plein-air work and the growth of professionalism are interlinked processes in the formation of a highly qualified specialist in the art and education field.
 
Date 2018-09-28T11:00:36Z
2018-09-28T11:00:36Z
2016
 
Type Article
 
Identifier Паньок, Т. В. Використання пленерної практики у процесі професійного становлення майбутніх учителів образотворчого мистецтва / Т. В. Паньок, Т. В. Висікайло // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 14 : Теорія і методика мистецької освіти : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. - Вип. 20 (25). - С. 42-46.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/21050
 
Language uk
 
Publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова