Запис Детальніше

Послідовність і зміст музичного навчання молодших школярів

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Послідовність і зміст музичного навчання молодших школярів
 
Creator Турчин, Т. М.
 
Subject творчество
эмоции
оригинальность
осознанное направление
слушание
исполнительство
фантазирование
art
emotior
originality
conscious direction
listening
performance
fantasy
373. 3 : 78
 
Description В статье обоснована последовательность музыкального обучения младших школьников, которая бы предусматривает расширение слухового опыта детей, а также усиливает их способность к эмоциональному переживанию музыки, ее аргументированному оцениванию и творческому самовыражению в исполнительской деятельности.
In the article is a sequence of musical training younger students, which would provide for the expansion of the auditory experience of children the ability to hear their emotional experience of music, it’s a reasoned assessment, creativity in performing activities.
 
Date 2018-10-04T07:32:18Z
2018-10-04T07:32:18Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Турчин, Т. М. Послідовність і зміст музичного навчання молодших школярів / Т. М. Турчин // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 14 : Теорія і методика мистецької освіти : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. - Вип. 14 (19), ч. 2. - С. 174-176.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/21164
 
Language uk
 
Publisher НПУ імені М. П. Драгоманова