Запис Детальніше

Теоретичні та методичні засади природничо-наукової підготовки майбутніх учителів початкової школи в умовах інформаційно-освітнього середовища вищого навчального закладу

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Теоретичні та методичні засади природничо-наукової підготовки майбутніх учителів початкової школи в умовах інформаційно-освітнього середовища вищого навчального закладу
Theoretical and methodical principles of naturally-scientific preparation of future teachers of initial school in the conditions of informatively-educational environment of higher educational establishment
 
Creator Шеремет, Інеса Володимирівна
 
Subject природнича-наукова підготовка
вчителі початкової школи
інформаційно-освітнє середовище
вищі навчальні заклади
science preparation
teachers of primary school
informatively-educational
environment
higher education establishments
37.016:613.8
 
Description На сучасному етапі розвитку педагогічної науки першочергового значення набуває установка на формування всебічно розвиненої, творчої, здатної до новаторської діяльності, професійного самовдосконалення та саморозвитку в ході підготовки вчителів будь-якої спеціальності, в тому числі і майбутніх учителів початкової школи. Особливу роль в рішенні цього завдання відіграють дисципліни природничо-наукового циклу. Тому важливою є розробка нових педагогічних технологій, вдосконалення системи природничо-наукової підготовки майбутніх учителів початкової школи з метою підвищення їх конкурентоспроможності, готовності до професійного зростання та здатності ефективно реалізовувати весь спектр професійних обов’язків.
Серед широкого кола педагогічних технологій найбільш значущими для природничонаукової підготовки, на нашу думку, є особистісно орієнтовані технології, технології проектного та проблемного навчання, інформаційно-комунікаційні та інтерактивні технології. Адже вивчення основ природничих наук з використанням проблемного стилю викладу навчального матеріалу, проведення самостійних наукових досліджень, дозволяють підвищити пізнавальний інтерес, спонукати студентів до активного набуття професійних знань, умінь та навичок, створити міцний фундамент для глибокої фахової підготовки майбутніх учителів початкової школи.
On the modern stage of development of pedagogical science, near-term
value setting acquires on forming all-round developed, creative, apt at innovative activity, professional self-perfection during preparation of teachers of any speciality, including future teachers of primary school. The special role the decision of this task is played by disciplines of naturally-scientific cycle. Therefore important is development of new pedagogical technologies of perfection of the system of naturally-scientific preparation of future teachers of primary school with the aim of increase of their competitiveness, readiness to the professional increase and ability effectively to realize all spectrum of professional duties.
Among the wide circle of pedagogical technologies most meaningful for naturally-scientific preparation, to our opinion, there are the personality oriented technologies, technologies of project and problem studies, of informatively-communication and interactive pedagogical technologies.
In fact the studies of bases sciences with the use of problem style of exposition of
educational material, realization of independent scientific researches, allow to promote cognitive interest, induce students to active acquisition of professional knowledge, abilities and skills, to create strong foundation for deep professional preparation of future teachers of primary school.
 
Date 2018-10-16T13:33:46Z
2018-10-16T13:33:46Z
2018
 
Type Article
 
Identifier Шеремет, І. В. Теоретичні та методичні засади природничо-наукової підготовки майбутніх учителів початкової школи в умовах інформаційно-освітнього середовища вищого навчального закладу / І. В. Шеремет // Освіта і здоров’я підростаючого покоління : матеріали другого міжнародного симпозіуму : зб. наук. праць в 2-х частинах, 24-26 квітня 2018 р. / За ред. Страшка С. В. – Київ : Алатон, 2018. – Вип. 2, ч. 2. – С. 139-141.
978-966-2663-60-0
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/21209
 
Language uk
 
Publisher Алатон