Запис Детальніше

Особливості фізичної підготовленості та роботоздатності дітей молодшого шкільного віку з різним рівнем рухової активності

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Особливості фізичної підготовленості та роботоздатності дітей молодшого шкільного віку з різним рівнем рухової активності
 
Creator Сергієнко, В. П.
 
Subject молодший шкільний вік
фізична підготовленість
фізична роботоздатність
фізичне виховання
рухова активність
primary school age pupils
physical preparedness
physical efficiency
physical education
motor activity
796.012.3
 
Description В статті представлено дані вивчення фізичної підготовленості та фізичної роботоздатності дітей молодшого шкільного віку, які мають різний рівень рухової активності. Виявлено, що діти з різним рівнем рухової активності мають значні відмінності у фізичній підготовленості. Вивчення фізичної підготовленості та фізичної роботоздатності обстежуваного контингенту школярів свідчить про те, що школярі, які систематично займаються у спортивних секціях, мають значно вищі показники рівня розвитку фізичних якостей (сили, бистроти, гнучкості,
координаційних здібностей), у порівнянні зі школярами, які займаються фізичною культурою виключно в школі або ж окрім обов’язкових уроків фізичної культури самостійно виконують фізичні вправи.
The purpose of the article is to determine the features of physical preparedness and physical efficiency of primary school age pupils who have different levels of motor activity. The methods such as analysis and synthesis of scientific literature, pedagogical testing, pedagogical experiment, methods of mathematical statistics were used on the research. The level of development of physical qualities and, in general, physical preparedness, in pupils engaged in sports sections is qualitatively higher in comparison with schoolchildren, specially organized motor activity which includes physical education lessons and independent classes. Significant differences are observed when comparing the physical efficiency of primary school age pupils with different levels of motor activity. Schoolchildren who systematically engage in extracurricular motor activity have significantly higher physical efficiency compared to their peers who are engaged in physical exercise independently or exclusively attending physical education lessons.
 
Date 2018-10-17T12:44:20Z
2018-10-17T12:44:20Z
2018
 
Type Article
 
Identifier Сергієнко, В. П. Особливості фізичної підготовленості та роботоздатності дітей молодшого шкільного віку з різним рівнем рухової активності / В. П. Сергієнко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. 6 (100). - С. 67-70.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/21260
 
Language uk
 
Publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова