Запис Детальніше

Оздоровчо-прикладна ефективність процесу фізичного виховання учнів початкової школи на етапі формування основних навичок навчальної праці

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Оздоровчо-прикладна ефективність процесу фізичного виховання учнів початкової школи на етапі формування основних навичок навчальної праці
Wellness-applied efficiency of the process of physical education of primary school pupils at the stage of formation of basic skills of educational work
 
Creator Бондаренко, С. В.
 
Subject проблеми навчальної адаптації
здоров`я учнів
модернізація фізичного виховання
кінезіологічний підхід
problems of educational adaptation
pupils' health
modernization of physical education
kinesiological approach
 
Description Діюча система шкільного фізичного виховання неспроможна подолати зростаючу динаміку захворюваності
учнів. Встановлено, що більшість хвороб опорно-рухового апарату та зорової системи виникають на початковому
етапі навчання внаслідок інтенсивного дидактогенного впливу.
Мета дослідження полягала у визначенні ефективності оздоровчо-прикладного впливу процесу фізичного
виховання на стан рухової функції, постави та зорової працездатності учнів 6 – 8 років у період становлення основних
навчальних умінь та навичок.
Проведені комплексні 2-х річні дослідження процесу навчання учнів початкової школи свідчать про недостатню
реалізацію оздоровчо-розвивального та прикладного потенціалу шкільної фізичної культури, що призводить до
дезадаптації організму дітей під впливом інтенсивних навчальних навантажень. Перспективним шляхом до збереження
здоров’я учнів та забезпечення успішної адаптації організму до високих вимог сучасного шкільного навчання є
модернізація системи фізичного виховання початкової школи на основі кінезіологічного підходу.
The issue of preserving the health of children entering school education is
essential for every national education system that seeks to provide a modern level of knowledge.
Such aspirations involve an extremely intense educational work directed at the primary school to master the abilities and
skills to read, write, count, etc., that is, in the mastery the basics of the «profession» of the pupil.
The current system of school physical education, aimed largely at overcoming the deficit of motor activity, is now unable to
overcome the negative dynamics of the increasing incidence of schoolchildren.
It was revealed that most of the illnesses of the locomotor system and the visual system arise as a result of didаctogenic
influence, that is, the effect of intense training loads.
 
Date 2018-10-18T07:51:50Z
2018-10-18T07:51:50Z
2018
 
Type Article
 
Identifier Бондаренко, С. В. Оздоровчо-прикладна ефективність процесу фізичного виховання учнів початкової школи на етапі формування основних навичок навчальної праці / С. В. Бондаренко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. 3К (97). - С. 83-87.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/21272
 
Language uk
 
Publisher Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова