Психологічні передумови навчання біології англійською мовою
ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Психологічні передумови навчання біології англійською мовою
Психологические предпосылки обучения биологии на английском языке Psychological preconditions of teaching biology for students in English |
|
Creator |
Турчинова, Ганна Володимирівна
|
|
Subject |
субординативний білінгвізм
особистісно-діяльнісний підхід захисний бар’єр тривожність самооцінка мотивація субординативный билингвизм личностно-деятельностный подход защитный барьер тревожность самооценка мотивация subordinative bilingualism student-activity approach the protective barrier anxiety self-esteem motivation |
|
Description |
У статті розглядаються психологічні передумови навчання студентів біології англійською мовою. Приділяється увага мотиваційному та особистісному факторам, які впливають на ефективність навчання студентів.
В статье рассматриваются психологические предпосылки обучения студентов биологии на английском языке. Уделяется внимание мотивационному и личностному факторам, которые влияют на эффективность обучения студентов. The article deals with the psychological background of teaching biology for students in English. It focuses on motivational and personal factors that influence the effectiveness of students’ learning. |
|
Date |
2018-10-24T12:40:45Z
2018-10-24T12:40:45Z 2011 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Турчинова, Г. В. Психологічні передумови навчання біології англійською мовою / Г. В. Турчинова // Наукові записки : [Збірник наукових статей Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія педагогічні та історичні науки. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011. – Вип. 99. – С. 215-222.
966-660-016-1 http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/21401 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова
|
|