Запис Детальніше

Історичний екскурс становлення професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури до спортивно-масової роботи у період другої половини ХХ століття– початок ХХІ століття

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Історичний екскурс становлення професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури до спортивно-масової роботи у період другої половини ХХ століття– початок ХХІ століття
 
Creator Коновальська, Л. О.
 
Subject професійна підготовка
майбутні учителі фізичної культури
спортивно-масова робота
professional training
future teachers of the Physical culture
 
Description У статті висвітлено історичний екскурсстановленняпрофесійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури до спортивно-масової роботи у період другої половини ХХ століття – початокХХІ століття. Здійснено історико-педагогічний аналіз сучасної педагогічної і науково-методичної літературита інших джерел з проблеми професійної підготовки майбутнього учителя фізичної культури у закладах вищої освіти. Сучасні умови системи фізичного виховання в закладах середньої освіти, перехід на модульне вивчення різних видів спорту, згідно нової навчальної програми з фізичної культури розширює можливість фізичного вдосконалення школярів, їх різнобічної фізичної підготовки, дає можливість відбору учнями варіативних модулів. Тому, вчитель фізичної
культури сучасної школи повинен мати необхідну професійну підготовку для реалізації цієї програми, а саме варіативної частини, в процесі професійної діяльності. Аналіз історичного досвіду і творче використання надбань минулого є і
сьогодні актуальним для пошуків оновлення змісту, форм і методів підготовки майбутніх учителів фізичної культури до професійної діяльності.
The article highlights the historical excursion of the formation of professional training of future teachers of physical culture for sports and mass work during the second half of the twentieth century - the beginning of the XXI century. The historical and pedagogical analysis of modern pedagogical and scientific-methodical literature and other sources on the problem of professional training of the future teacher of physical culture in higher educational institutions is carried out. Modern conditions of the system of physical education in secondary education, the transition to a modular study of various
sports, according to the new curriculum for physical education, expands the possibility of physical improvement of schoolchildren, their versatile physical training, makes it possible for pupils to select variational modules. There fore, the teacher of physical culture of
the modern school should have the necessary professional training for the implementation of this program, namely, the variable part, in the process of professional activity. Analysis of historical experience and creative use of the achievements of the past is an actual update of the content, forms and methods of training future physical education teachers for professional activities. The analysis of the scientific resources proves that during thesecond half of the 20th century the Physical education hadra
ther development character. Firstly, it was thein alienable and essential lpartofthe whole ducational processa tth einstitutions of the secondary education; secondly, the development of the physical education was supported, promoted and was sponsored bythestate; thirdly the great amount of the extracurricular institutions encouraged the youth to take physical exercises. Certain achieve ments of the experience ein organization of the training teachers of Physical culture for the sport-mass workat the in stitutions of the high education should be used and implemented for the research of modernization of the content, forms and methods of training future teachers of Physical culture for the professional activity.
 
Date 2018-10-25T09:46:23Z
2018-10-25T09:46:23Z
2018
 
Type Article
 
Identifier Коновальська, Л. О. Історичний екскурс становлення професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури до спортивно-масової роботи у період другої половини ХХ століття– початок ХХІ століття / Л. О. Коновальська // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. 5 (99). - С. 107-110.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/21426
 
Language uk
 
Publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова