Запис Детальніше

Психолого-педагогічні умови активізації уваги студентів у процесі вивчення іноземної мови

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Психолого-педагогічні умови активізації уваги студентів у процесі вивчення іноземної мови
 
Creator Василенко, Оксана Миколаївна
 
Subject стійкість уваги
розподіл уваги
організованість особистості
переключення уваги
обсяг уваги
організованість уваги
інтерактивні методи навчання
378.015.3:159.952:811(043)
 
Description Наукова новизна одержаних результатів полягає у тому, що:
- вперше виявлено прямі зв’язки між якостями уваги студентів (стійкістю, переключенням, розподілом, обсягом), здатністю встановлювати відношення між поняттями на основі виділення суттєвих ознак предметів та явищ, що слугують основою для аналогії, організованістю особистості та успішністю засвоєння іноземної мови, що мають специфіку на кожному етапі навчання у ВНЗ;
- розширено уявлення про особливості юнацького віку шляхом визначення його як сприятливого для розвитку уваги у поєднанні з організованістю особистості при засвоєнні іноземної мови в умовах кредитно-модульного навчання;
- розширено уявлення про характеристики організованості особистості студентів шляхом виділення у якості її складових планування своєї діяльності, відповідального ставлення до запланованого, суб’єктивного контролю;
- вдосконалено зміст понять „організована увага”, „організованість особистості”: під організованою увагою розуміється увага, властивості якої досягають високого рівня розвитку і міцності взаємозв’язків, і яка функціонує в єдності з високим рівнем розвитку мислення і організованості особистості; а під організованістю особистості – якість особистості, яка виявляється у вмінні планувати свою діяльність, відповідальному ставленні до запланованого і високому рівні суб’єктивного контролю;
- дістало подальшого розвитку визначення психолого-педагогічних умов розвитку якостей уваги (стійкості, переключення, розподілу, обсягу) студентів у поєднанні із розвитком мислення та організованості особистості.
 
Date 2018-11-05T13:36:32Z
2018-11-05T13:36:32Z
2013
 
Type Thesis
 
Identifier Василенко Оксана Миколаївна. Психолого-педагогічні умови активізації уваги студентів у процесі вивчення іноземної мови : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 – педагогічна та вікова психологія / Василенко Оксана Миколаївна ; наук. кер. Лисянська Таїса Миколіївна ; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2013. - 287 с.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/21556
 
Language uk
 
Publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова