Психологічні особливості позитивної Я-концепції вихованців загальноосвітніх шкіл-інтернатів
ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Психологічні особливості позитивної Я-концепції вихованців загальноосвітніх шкіл-інтернатів
|
|
Creator |
Богучарова, О. І.
Труляєв, Р. О. |
|
Subject |
сироти
самосвідомість Я-концепція відчуття задоволеності собою самоставлення самооцінка тривожність успішність ефективна адаптацiя фізична привабливість 7-річний вік сироты самосознание Я-концепция самоотношение самооценка тревожность ощущение удовлетворенности собой успешность эффективная адаптация физическая привлекательность 7-летний возраст orphans anxiety self-consciousness Self-conception self-attitude self-esteem feeling of self-satisfaction physical attractivnessm successivness effective adaptation the age of 7 159.923.2–058.862 |
|
Description |
Описано результати емпіричного дослідження психологічних особливостей позитивної Я-концепції дітей-сиріт першокласників – вихованців загальноосвітньої школи-інтернату та специфічні характеристики їх самосвідомості, зокрема, що найбільш тісно пов'язані з особистісними труднощами адаптації до умов шкільного навчання (самооцінка, тривожність, відчуття задоволеність собою, переживання щастя, комунiкативна успішність у навчанні, ефективна адаптацiя). Доведено, що змістовні характеристики Я-концепції виступають системотвірним чинником особистісного розвитку дитини-сироти в школі. Пос. – 10.
Описано результаты эмпирического исследования психологических особенностей позитивной Я-концепции детей-сирот первоклассников – воспитанников общеобразовательной школы-интерната и специфические характеристики их самосознания, в частности, наиболее тесно связанные с личностными трудностями адаптации к условиям школьного обучения (самооценка, тревожность, ощущение удовлетворенности собой, переживание счастья, коммуникативная успешность в обучении, эффективная адаптация). Доказано, что процесс самосознания и содержательные характеристики Я-концепции выступают системообразующим фактором личностного развития ребенка-сироты в школе. Цит. – 10. An empirical study of the psychological peculiarities of the positive Self-concept as to 1-grade orphan- pupils in the general compulsory school (state orphanage educational institute) and specific characteristics of their self-awareness, in particular, the most closely connected with the personality difficulties of adaptation to the conditions of school instruction, is described (self-esteem, anxiety, happiness experiencing, feeling of self-satisfaction, effective adaptation, successful learning communication). It is proved that the self-consciousness process and the content characteristics of the Self-concept act as a system-forming factor of the personal development of an orphan-child at the school . Ref. – 10 |
|
Date |
2018-10-30T13:53:25Z
2018-10-30T13:53:25Z 2018 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Богучарова, О. І. Психологічні особливості позитивної Я-концепції вихованців загальноосвітніх шкіл-інтернатів / О. І. Богучарова, Р. О. Труляєв // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 12 : Психологічні науки : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. 7 (52). - С. 99-107.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/21491 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
НПУ імені М. П. Драгоманова
|
|