Запис Детальніше

Мотивація студентів при освоєнні ієрогліфічної мови

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Мотивація студентів при освоєнні ієрогліфічної мови
 
Creator Наумова, Ю. С.
 
Subject мотивація
учбова мотивація студентів
пізнавальні мотиви
професійно-прагматичні мотиви
естетичні мотиви
перспективно-професійні мотиви
комунікативні мотиви
мотиви соціального й особистісного престижу
невизначені мотиви
мотивация
учебная мотивация студентов
познавательные мотивы
профессионально-прагматические мотивы
эстетические мотивы
перспективно-профессиональные мотивы
коммуникационные мотивы
мотивы социального и личностного престижа
неопределенные мотивы
motivation
educational motivation of students
cognitive motives
professional and pragmatic motives
aesthetic motives
perspective-professional motives
communication motives
motives of social and personal prestige
indefinite motives
378.015.3:005.32]:81’23:811.521
 
Description У статті представлено результати емпіричного дослідження особливостей мотиваційної структури студентів при освоєнні ними ієрогліфічної мови. Обґрунтовується підбір психодіагностичного інструментарію, адекватного поставленим завданням дослідження. У підсумку феноменологічного та статистичного аналізу даних зроблено висновок, що у структурі мотивації учбової діяльності студентів упродовж навчання у вишу мають місце динамічні процеси, що виявляються у поступовій конкретизації, більшій усвідомленості мотивів, зміні спрямованості мотивації від зовнішньої до внутрішньої тощо. Доводиться факт існування відмінності у мотивації "успішних" та "неуспішних" у оволодінні мовою студентів, що полягає у наявності (у успішних) та відсутності (у неуспішних) узагальненого патерну, яким є зв'язок особистісного сенсу навчання із задоволенням від процесу навчання та орієнтацією (пролонгуванням) результатів у майбутнє.
В статье представлены результаты эмпирического исследования особенностей мотивационной структуры студентов при овладении ими иероглифическим языком. Обосновывается выбор психодиагностического инструментария для решения поставленных задач. В результате феноменологического и статистического анализа данных делается вывод о том, что в структуре мотивации учебной деятельности студентов в процессе обучения в высшем учебном заведении имеют место динамические процессы, имеющие проявление в постоянной конкретизации, большей осознанности мотивов, изменении направленности мотивации от внешней к внутренней. Доказывается факт существования отличий в мотивации "успешных" и "неуспешных" при овладении языком студентов.
The article presents the results of an empirical study of the features of the motivational structure of students when they master hieroglyphic language. The choice of a psychodiagnostic tool for the decision of the put problems is justified. The results of the study are described.
 
Date 2018-11-02T10:15:05Z
2018-11-02T10:15:05Z
2018
 
Type Article
 
Identifier Наумова Ю. С. Мотивація студентів при освоєнні ієрогліфічної мови / Ю. С. Наумова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 12 : Психологічні науки : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. 7 (52). - С. 205-215.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/21541
 
Language uk
 
Publisher НПУ імені М. П. Драгоманова