Мотивація студентів при освоєнні ієрогліфічної мови
ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Мотивація студентів при освоєнні ієрогліфічної мови
|
|
Creator |
Наумова, Ю. С.
|
|
Subject |
мотивація
учбова мотивація студентів пізнавальні мотиви професійно-прагматичні мотиви естетичні мотиви перспективно-професійні мотиви комунікативні мотиви мотиви соціального й особистісного престижу невизначені мотиви мотивация учебная мотивация студентов познавательные мотивы профессионально-прагматические мотивы эстетические мотивы перспективно-профессиональные мотивы коммуникационные мотивы мотивы социального и личностного престижа неопределенные мотивы motivation educational motivation of students cognitive motives professional and pragmatic motives aesthetic motives perspective-professional motives communication motives motives of social and personal prestige indefinite motives 378.015.3:005.32]:81’23:811.521 |
|
Description |
У статті представлено результати емпіричного дослідження особливостей мотиваційної структури студентів при освоєнні ними ієрогліфічної мови. Обґрунтовується підбір психодіагностичного інструментарію, адекватного поставленим завданням дослідження. У підсумку феноменологічного та статистичного аналізу даних зроблено висновок, що у структурі мотивації учбової діяльності студентів упродовж навчання у вишу мають місце динамічні процеси, що виявляються у поступовій конкретизації, більшій усвідомленості мотивів, зміні спрямованості мотивації від зовнішньої до внутрішньої тощо. Доводиться факт існування відмінності у мотивації "успішних" та "неуспішних" у оволодінні мовою студентів, що полягає у наявності (у успішних) та відсутності (у неуспішних) узагальненого патерну, яким є зв'язок особистісного сенсу навчання із задоволенням від процесу навчання та орієнтацією (пролонгуванням) результатів у майбутнє.
В статье представлены результаты эмпирического исследования особенностей мотивационной структуры студентов при овладении ими иероглифическим языком. Обосновывается выбор психодиагностического инструментария для решения поставленных задач. В результате феноменологического и статистического анализа данных делается вывод о том, что в структуре мотивации учебной деятельности студентов в процессе обучения в высшем учебном заведении имеют место динамические процессы, имеющие проявление в постоянной конкретизации, большей осознанности мотивов, изменении направленности мотивации от внешней к внутренней. Доказывается факт существования отличий в мотивации "успешных" и "неуспешных" при овладении языком студентов. The article presents the results of an empirical study of the features of the motivational structure of students when they master hieroglyphic language. The choice of a psychodiagnostic tool for the decision of the put problems is justified. The results of the study are described. |
|
Date |
2018-11-02T10:15:05Z
2018-11-02T10:15:05Z 2018 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Наумова Ю. С. Мотивація студентів при освоєнні ієрогліфічної мови / Ю. С. Наумова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 12 : Психологічні науки : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. 7 (52). - С. 205-215.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/21541 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
НПУ імені М. П. Драгоманова
|
|