Запис Детальніше

Розвивально-оздоровчі принципи застосування вправ у фізичній культурі учнів загальноосвітніх шкіл

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Розвивально-оздоровчі принципи застосування вправ у фізичній культурі учнів загальноосвітніх шкіл
Developing and healthy principles of application of exercises at physical culture of pupils of general education schools
 
Creator Михайлова, Н. Д.
 
Subject фізичні здатності
учні ЗОШ
розвивально-оздоровчі принципи
physical abilities
pupils of general educational schools
developing and healthy principles
 
Description У сучасній фізичній культурі чітко сформульований підхід до реалізації галузевої мети. Це – оздоровча
спрямованість рухової діяльності.
Одним із валеологічних чинників, що сприяє формуванню основ здоров’я, є рухова активність. У дітей шкільного
віку вона забезпечує нормальний ріст і розвиток організму, підвищує опірність до захворювань. За недостатньої рухової
активності порушується функціональний стан центральної нервової системи як посередника між м’язами і внутрішніми
органами. Це спричинює зниження імунної реактивності організму і як наслідок – захворювання. Проте не кожна рухова
активність є ефективною, а лише така, що має розвивально-оздоровчу спрямованість.
Для досягнення вагомих результатів у вирішенні проблеми покращення фізичного здоров’я школярів за
допомогою фізичних вправ потрібні нові технології. Великі перспективи для оптимізації методики та організації
фізкультурної рухової активності має підхід, який дає можливість кожному учню займатися в оптимальному режимі та забезпечує найкращий оздоровчий ефект. Саме таку рухову активність має лише кожен п’ятий школяр в Україні, що є
найнижчим показником у Європі.
У нашому підході пропонуємо переважання розвивальних завдань уроку над інформаційно-освітніми. Йдеться про
вправи, спрямовані на розвиток фізичних здатностей, принципи застосування яких недостатньо відображені у
спеціальній літературі або не пристосовані для оздоровлення.
At modern physical culture approach to realization of branch aim is clearly formulated. It is the healthy direction
of moving activities.
One of the valeological factors which promote forming the bases of health is the moving activity. For children of school age
this activity provides normal growth and an organism’s development; increases a resistance to illnesses. Because of scanty moving
activity functional state of central nervous system as a mediator between muscles and internal organs is broken. This causes
lowering an organism’s immunity and as consequence – illness. However not each moving activity is effective but only those activity
which has developing and healthy direction.
For achieving important results at solving problem of improving physical health of pupils with the help of physical exercises
there are necessary new technologies. The approach which gives a possibility to each pupil will be engaged at optimal regime and
provides the best healthy effect has great perspectives for optimization of methodic and organization of physical moving activity.
Only the each fifth pupil at Ukraine has just such moving activity; it is the lowest indicator in Europe.
At our approach we propose prevalence developing tasks of a lesson over informational and educational tasks. The
question is about exercises which are directed to development of physical abilities; the principles of application of these exercises
are scantily reflected at special literature or are not adapted for health.
 
Date 2018-11-12T13:36:51Z
2018-11-12T13:36:51Z
2018
 
Type Article
 
Identifier Михайлова, Н. Д. Розвивально-оздоровчі принципи застосування вправ у фізичній культурі учнів загальноосвітніх шкіл / Н. Д. Михайлова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. 3К (97). - С. 348-351.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/21637
 
Language uk
 
Publisher Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова