Поняття «завдання» та «вправа» у системі, спрямованої на забезпечення міцності знань учнів з гуманітарних дисциплін
ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Поняття «завдання» та «вправа» у системі, спрямованої на забезпечення міцності знань учнів з гуманітарних дисциплін
The concept of "task" and "exercise" in their system determined to provide students with lasting knowledge on humanitarian subjects Понятие «задание» и «упражнения» в системе, направленной на обеспечение прочности знаний учащихся с гуманитарных дисциплин |
|
Creator |
Комогорова, Марина Іванівна
|
|
Subject |
вправа
завдання етапи засвоєння знань система завдань та вправ міцність знань tasks exercise stages of knowledge acquisition system of tasks and exercises strength of knowledge задачи упражнение этапы усвоения знаний система заданий и упражнений прочность знаний |
|
Description |
У статті розкрито поняття «завдання» та «вправа» у науково- педагогічній літературі та погляди вчених щодо їх класифікацій. Виокремлюються та тлумачення різні типи вправ, які мають місце у контексті нашого дослідження. Виділено такі рівні складності навчальних завдань та вправ: рецептивні вправи, репродуктивні вправи, продуктивні. Встановлено , що вправи мають бути послідовно розташовані та відповідати етапам навчання (мотиваційний етап, етап закріплення знань, етап повторення, контрольний етап).
In the article the concept of "task" and "exercise" in the scientific-pedagogical literature is described. Different types of exercises that take place in the context of our research are distinguished and interpreted. The following levels of complexity of educational tasks and exercises are selected: receptive exercises, reproductive exercises, productive ones. It has been established that exercises should be consistent with the stages of learning (motivation stage, stage of knowledge consolidation, repetition phase, control phase). В статье раскрыто понятие «задание» и «упражнение» в научно-педагогической литературе и взгляды ученых относительно их классификаций. Выделяются различные типы упражнений, которые имеют место в контексте нашего исследования. Выделены следующие уровни сложности учебных заданий и упражнений: рецептивные упражнения, репродуктивные упражнения, продуктивные. Установлено, что упражнения должны быть последовательно расположены и соответствовать этапам обучения (мотивационный этап, этап закрепления знаний, этап повторения, контрольный этап). |
|
Date |
2018-11-13T08:35:45Z
2018-11-13T08:35:45Z 2018 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Комогорова, М. І. Поняття «завдання» та «вправа» у системі, спрямованої на забезпечення міцності знань учнів з гуманітарних дисциплін / М. І. Комогорова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 17 : Теорія і практика навчання та виховання : зб. наук. праць / за науковою ред. Академіка В. І. Бондаря. – Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2018. – Вип. 29. – С. 70-74.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/21641 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
|
|