Запис Детальніше

Шляхи підвищення наукового рівня навчання фізики в закладах загальної середньої освіти

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Шляхи підвищення наукового рівня навчання фізики в закладах загальної середньої освіти
Ways of increasing the scientific level of physical education in general secondary
 
Creator Конончук, Н. О.
Мазуркевич, О. Я.
 
Subject науковий рівень навчання фізики
мотивація до вивчення фізики
науковий світогляд
проектна діяльність учнів
екзотичні ядра
scientific level of physics education
motivation to study physics
scientific outlook
project activity of students
exotic nuclei
373. 371:53
 
Description У статті досліджується проблема підвищення наукового рівня навчання фізики в закладах
загальної середньої освіти. Висловлена думка з приводу того, що одним із шляхів розв’язання
вищезазначеної проблеми є підвищення наукового рівня навчання фізики. Встановлено, що це
сприятиме формуванню мотивації та наукового світогляду учнів, розвитку їх інтелектуальної
сфери. Зазначено, що викладання шкільного курсу фізики на сучасному науковому рівні є актуальним
завданням також у зв’язку з перетворенням всього комплексу природничонаукових навчальних
предметів. За таких умов зниження науковості рівня викладання фізики на користь слабких у
навчанні учнів є неприпустимим, особливо сьогодні, коли наша країна відчуває нагальну необхідність
у фахівцях фізичного та фізико-технічного профілів. Констатовано, що виконання поставленого
завдання можливе лише в умовах використання інноваційних моделей навчання, однією з яких є
метод проектів або проектна діяльність. Показано, що найбільш ефективною у напрямі підвищення
наукового рівня курсу фізики проектна діяльність буде у тому випадку, якщо тематика проектів
відображатиме сучасні проблеми фізичної науки. В контексті реалізації проектної діяльності учнів
розглянуто одну з таких проблем – виявлення і дослідження екзотичних ядер.
The article deals with the problem of increasing the scientific level of physics education in institutions
of general secondary education. The view is expressed that one of the ways to solve the above problem is to
increase the scientific level of physics education. It is established that this will contribute to the formation of
the students’ motivation and scientific outlook, the development of their intellectual sphere. It is noted that
the teaching of the school course of physics at the modern scientific level is an actual task also in connection
with the transformation of the entire complex of natural science subjects. Under such conditions, the
reduction of the scientific level of teaching physics in favor of the weak in the study of students is
unacceptable, especially today, when our country is in urgent need of specialists in physical and physicaltechnical
profiles. It is stated that fulfillment of the given task is possible only in the conditions of use of
innovative educational models, one of which is the method of projects or project activity. It is shown that the
most effective in the direction of raising the scientific level of the course of physics, the project activity will
be in the event that the themes of projects reflect the modern problems of physical science. In the context of
the project activity, the students considered one of such problems – the discovery and study of exotic nuclei.
 
Date 2018-11-14T12:26:50Z
2018-11-14T12:26:50Z
2017
 
Type Article
 
Identifier Конончук, Н. О. Шляхи підвищення наукового рівня навчання фізики в закладах загальної середньої освіти / Н. О. Конончук, О. Я. Мазуркевич // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 3 : Фізика і математика у вищій і середній школі : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. – Вип. 19. – С. 15-20.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/21669
 
Language uk
 
Publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова