Запис Детальніше

Вплив засобів художньої гімнастики на дітей початкових класів на уроках фізичної культури

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Вплив засобів художньої гімнастики на дітей початкових класів на уроках фізичної культури
Influence of means of rhythmic gymnastics on children of elementary classes on the lessons of physical culture
 
Creator Нестерова, Т. І.
 
Subject здоров’я
рухи
розвиток
гімнастика
фізичне виховання
health
movement
development
gymnastics
physical education
 
Description У даній статті розглянуті особливості здоров’я зберігаючих технологій, які можуть використовуватись у
навчально-виховному процесі молодших школярів. Фізичні вправи ̶ основний і специфічний засіб фізичного виховання. Вони
представляють спеціально підібрані, методичні правильно організовані рухи, складні види рухової діяльності, а також
рухливі ігри. Рухи становлять основу будь-якої дитячої рухової діяльності. Обмеження рухової активності дитини
суперечить біологічним потребам підростаючого організму, негативно позначається на фізичному стані і рухових
функціях, призводить до затримки розумового і сенсорного розвитку. Виконання фізичних вправ, пов'язане з активним
сприйняттям навколишнього середовища й орієнтуванням у ньому, з розвитком відчуттів, сприймань, уявлень,
формування знань, з проявом вольових зусиль, яскравим емоційним переживанням. Усе це впливає на вдосконалення
здібностей дитини, її всестронній розвиток. Фізичні вправи є основним засобом фізичного виховання.
In this article the features of health saving technologies that can be used in the educational process of younger
schoolchildren are considered. Physical exercise ̶ the main and specific means of physical education. They represent specially
selected, methodical properly organized movements, complex types of motor activity, as well as mobile games. The movements
form the basis of any pediatric motor activity. Restriction of motor activity of the child contradicts the biological needs of the growing
organism, adversely affects the physical condition and motor functions, leads to a delay in mental and sensory development.
Exercise is associated with an active perception of the environment and orientation in it, with the development of sensations,
perceptions, representations, the formation of knowledge, with the manifestation of willpower, a bright emotional experience. All this
affects the perfection of the abilities of the child, his omnipresent development. Physical exercises are the main means of physical
education.
Gymnastics - one of the universal means of physical education. It is a system of specific exercises and methodical
techniques used for the purpose of physical education, education, sports training, rehabilitation, restoration, treatment, acquisition of
vital skills. Due to the availability, efficiency and emotionality of exercises, gymnastics classes are best suited for tasks typical of
physical education in general. The effect of physical exercises is diverse, due to a number of factors and depends on what exactly
these exercises for whom are offered (age, gender, level of physical fitness, state of health), how the movements are applied and
how and under what conditions are performed (the method of education and upbringing) That is why physical exercises are the basic
and specific means of physical education
 
Date 2018-11-15T12:33:05Z
2018-11-15T12:33:05Z
2018
 
Type Article
 
Identifier Нестерова, Т. І. Вплив засобів художньої гімнастики на дітей початкових класів на уроках фізичної культури / Т. І. Нестерова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. 3К (97). - С. 362-365.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/21702
 
Language uk
 
Publisher Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова