Запис Детальніше

Домінантна увага музиканта-піаніста як психолого-педагогічна проблема

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Домінантна увага музиканта-піаніста як психолого-педагогічна проблема
 
Creator Клещ, А. О.
 
Subject домінантна увага
концертмейстерська діяльність
attention
concertmaster activity
159.952:78.071.2
 
Description Cтаттю присвячено дослідженню домінантної уваги музикантів-піаністів в музичній
та педагогічній практиці вищих навчальних закладів. На основі аналізу психологічних і педагогічних праць розглянуто структуру формування домінантної уваги в концертмейстерському класі. Здійснено аналіз психотипів людини та розкрито психолого-педагогічний сенс домінантної уваги як наукової проблеми. Проаналізовані теоретичні висновки, які пов’язані зі спектром фізіологічних і психологічних чинників. Власне домінанта в роботі музиканта-піаніста включає одночасно зосередження, найвищу концентрацію та
динаміку переключення. Тому особливостями домінантної уваги ми вважаємо зосередженість, динаміку, концентрацію на предметі – спільного виконання, що має багато перебігів.
The article is devoted to the research of the structure of the dominant attention of
musicians-pianists in the musical and pedagogical practice of higher educational institutions. On the basis of the analysis of psychological and pedagogical works the structures of formation of the dominant attention in the concertmaster class are considered. The analysis of human psychotypes and the psychological and pedagogical meaning of dominant attention as a scientific problem are revealed. The theoretical conclusions, which are connected with the spectrum of physiological and psychological factors, are analyzed. Actually dominant in the work of a musician-pianist involves
simultaneous concentration, highest concentration and switching dynamics. Therefore, we regard the peculiarities of dominant attention as concentration, dynamics, concentration on a subject - a joint execution that has many flows.
 
Date 2018-11-26T10:14:04Z
2018-11-26T10:14:04Z
2018
 
Type Article
 
Identifier Клещ, А. О. Домінантна увага музиканта-піаніста як психолого-педагогічна проблема / О. А. Клещ // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 14 : Tеорія і методика мистецької освіти : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. – Вип. 24 (29). – С. 21-26.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/21780
 
Language uk
 
Publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова