Запис Детальніше

Проблема формування творчої особистості вчителя музики в контексті евристичної дидактики

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Проблема формування творчої особистості вчителя музики в контексті евристичної дидактики
 
Creator Цзюй Жань
 
Subject креативне середовище
евристична дидактика
творча особистість
творча активність
педагогічна творчість
творча педагогічна задача
creative environment
heuristic didactics
creative personality
creative activity
pedagogical creativity
creative pedagogical task
378.011.3-051:78:37.026
 
Description У статті висвітлено проблему творчості як компонента змісту освіти та
елемента в структурі особистості вчителя. Феномен «творча особистість» розглянуто як внутрішній вияв людської неповторності, індивідуальності, унікальності й таланту, а також як здатність до творення самої себе, спроможність самореалізації та самоздійснення, готовність до самоуправління як власного перетворювача зовнішніх вимог у контрольовану рівновагу внутрішнього світу . Автором здійснено аналіз поняття педагогічної творчості з позицій індивідуально-креативного підходу, виявлено характерні особливості творчої діяльності майбутнього вчителя музики, визначено принципи та педагогічні умови розвитку творчих якостей учителя в умовах евристичного навчального середовища (особистісне авансування майбутнього успіху, суб’єктивація змісту фахового навчання, інтеграція педагогічної теорії і практики в індивідуально-особистісному досвіді, педагогічна імпровізація).
In the article creativity is highlighted as a component of pedagogical education and an
element of the teacher's personality. The author analyzes the concept of "pedagogical creativity" from the stand point of the individual-creative approach, points to the characteristic features of the creative activity of the future music teacher, defines the principlesand pedagogical conditions of the development of creative qualities of the teacher in a heuristic learning environment. Creative personality is considered as aninternal manifestation of human uniqueness, individuality, uniqueness and talent. Characteristic feature sare self-realization, self-management, innovative activity, ability to eliminate external and internal contradictions. Pedagogical creativity is aimedat
the creatived evelopment of pupils. It is for medas a result of solving creative pedagogical tasks. The author proposes to introduce heuristic didactics as a pedagogical system for the professional training of future music teachers. It is aimedat preparing students for solving creative tasks and making non-standard decisions as well as self-organization, self-management and heuristic amateur activities of students. An effective form of heuristic learning is a system of logical-heuristic training and problem situations.
 
Date 2018-11-26T10:49:09Z
2018-11-26T10:49:09Z
2018
 
Type Article
 
Identifier Цзюй Жань. Проблема формування творчої особистості вчителя музики в контексті евристичної дидактики / Цзюй Жань // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 14 : Tеорія і методика мистецької освіти : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. – Вип. 24 (29). – С. 27-31.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/21785
 
Language uk
 
Publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова