Проблема формування творчої особистості вчителя музики в контексті евристичної дидактики
ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Проблема формування творчої особистості вчителя музики в контексті евристичної дидактики
|
|
Creator |
Цзюй Жань
|
|
Subject |
креативне середовище
евристична дидактика творча особистість творча активність педагогічна творчість творча педагогічна задача creative environment heuristic didactics creative personality creative activity pedagogical creativity creative pedagogical task 378.011.3-051:78:37.026 |
|
Description |
У статті висвітлено проблему творчості як компонента змісту освіти та елемента в структурі особистості вчителя. Феномен «творча особистість» розглянуто як внутрішній вияв людської неповторності, індивідуальності, унікальності й таланту, а також як здатність до творення самої себе, спроможність самореалізації та самоздійснення, готовність до самоуправління як власного перетворювача зовнішніх вимог у контрольовану рівновагу внутрішнього світу . Автором здійснено аналіз поняття педагогічної творчості з позицій індивідуально-креативного підходу, виявлено характерні особливості творчої діяльності майбутнього вчителя музики, визначено принципи та педагогічні умови розвитку творчих якостей учителя в умовах евристичного навчального середовища (особистісне авансування майбутнього успіху, суб’єктивація змісту фахового навчання, інтеграція педагогічної теорії і практики в індивідуально-особистісному досвіді, педагогічна імпровізація). In the article creativity is highlighted as a component of pedagogical education and an element of the teacher's personality. The author analyzes the concept of "pedagogical creativity" from the stand point of the individual-creative approach, points to the characteristic features of the creative activity of the future music teacher, defines the principlesand pedagogical conditions of the development of creative qualities of the teacher in a heuristic learning environment. Creative personality is considered as aninternal manifestation of human uniqueness, individuality, uniqueness and talent. Characteristic feature sare self-realization, self-management, innovative activity, ability to eliminate external and internal contradictions. Pedagogical creativity is aimedat the creatived evelopment of pupils. It is for medas a result of solving creative pedagogical tasks. The author proposes to introduce heuristic didactics as a pedagogical system for the professional training of future music teachers. It is aimedat preparing students for solving creative tasks and making non-standard decisions as well as self-organization, self-management and heuristic amateur activities of students. An effective form of heuristic learning is a system of logical-heuristic training and problem situations. |
|
Date |
2018-11-26T10:49:09Z
2018-11-26T10:49:09Z 2018 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Цзюй Жань. Проблема формування творчої особистості вчителя музики в контексті евристичної дидактики / Цзюй Жань // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 14 : Tеорія і методика мистецької освіти : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. – Вип. 24 (29). – С. 27-31.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/21785 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова
|
|