Запис Детальніше

Зміст комунікативних умінь студентів України та Китаю у вокально-ансамблевій діяльності

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Зміст комунікативних умінь студентів України та Китаю у вокально-ансамблевій діяльності
 
Creator Чень Цзяньїн
 
Subject структура комунікативних умінь
змістові блоки
вокально- ансамблева діяльність
національна специфіка комунікативного процесу
психологічні механізми міжособистісної комунікації
structure of communicative skills
content blocks
vocal-ensemble activity
national specificity of communicative process
psychological mechanisms of interpersonal communication
378.064.3(477+510):784.96
 
Description У статті актуалізовано проблему формування комунікативних умінь студентів
України і Китаю; акцентовано увагу на мовних та етнокультурних відмінностях, що впливають на якість комунікативного процесу як у навчальній, так і у виконавській діяльності вокального ансамблю. Розроблено структуру комунікативних умінь студентів України і Китаю, що складає: мотиваційний, перцептивний, інформаційний, інтерактивний, експресивний змістові блоки. Кожен блок містить відповідні уміння, котрі сприяють формуванню нових взаємин, дієвому ставленню не лише до вокально-ансамблевої діяльності, а й до себе в цій діяльності. Враховано необхідність усвідомлення студентами відмінностей національної специфіки комунікативного процесу України та Китаю, що
знаходить прояв у вмінні орієнтуватись в етнокультурних невербальних особливостях міжособистісної комунікації. Детально розкрито комплекс психологічних механізмів, що становлять підґрунтя комунікативних умінь, зокрема афіліацію, ідентифікацію, сприйняття, розуміння, емпатію, рефлексію, невербальну поведінку, психологічний контакт, встановлення і врахування особистих меж, фасцінацію тощо.
The article actualized the problem of formation of communicative skills of Ukrainian and Chinese students; emphasis is placed on language and ethno-cultural differences that affect the quality of the communicative process both in learning and in performing activities. The structure of communicative skills of Ukrainian and Chinese students’ is developed: motivational, perceptual, informational, interactive, expressive content blocks. Each block contains appropriate skills that contribute to the formation of new relationships, effective attitude not only to the vocal-ensemble activity, but also to itself in this activity. The need for students to be aware of the differences in the national specifics of the communicative process of different countries, in particular, Ukraine and China, is manifested in the ability to orientate itself in ethnocultural nonverbal features of interpersonal communication. The complex of psychological mechanisms, which form the basis of communicative skills, is described in detail: the affiliation, identification, perception,
understanding, empathy, reflexion, nonverbal behavior, psychological contact, establishment and consideration of personal limits, fading, etc.
 
Date 2018-11-26T12:27:23Z
2018-11-26T12:27:23Z
2018
 
Type Article
 
Identifier Чень Цзяньїн. Зміст комунікативних умінь студентів України та Китаю у вокально-ансамблевій діяльності / Чень Цзяньїн // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 14 : Tеорія і методика мистецької освіти : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. – Вип. 24 (29). – С. 69-75.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/21796
 
Language uk
 
Publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова