Запис Детальніше

Проблема художньої комунікаціїї у фаховій підготовці майбутнього вчителя музики

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Проблема художньої комунікаціїї у фаховій підготовці майбутнього вчителя музики
 
Creator Чжоу Геян
 
Subject комунікація
музичне мистецтво
фахова підготовка
творча діяльність
інтерпретація
музичний твір
пізнання
communication
musical art
professional preparation
creative activity
interpretation
musical composition
cognition
371.134
 
Description У статті подано аналіз проблем художньої комунікації крізь призму фахової
підготовки майбутнього вчителя музики. Розкривається сутність та специфіка
комунікаційних процесів в музичному мистецтві та освіті. Охарактеризовано основні різновиди музичної комунікації, до яких віднесено музичну творчість, музичне виконавство, музичне сприйняття. Обґрунтовано пріоритетність діалогічного принципу в процесі пізнання та відтворення музичних явищ. Інтонаційність розглядається як визначальний чинник музичної комунікації. Висвітлюються проблеми набуття досвіду музично-виконавської інтерпретації. Процес сприймання музичних явищ визначається як спосіб взаємодії особистості зі світом. Підкреслюється важливість мотиваційно-ціннісних орієнтацій майбутнього фахівця.
The article analyzes the problems of artistic communication through the prism of the
professional training of the future music teacher. The basis of communication in the system of music education is the exchange of artistic information and creative activity. The essence and specifics of communication processes in musical art and education are revealed. The main types of musical communication are described, which include the musical creativity, musical performance and musical perception. The priority of the dialogical principle in the process of knowing and reproducing of musical phenomena is grounded, the differences between explanations and understanding are outlined. Intonation is seen as a determining factor in musical communication. The problems of acquiring the experience of musical-performing interpretation are highlighted. In this regard, attention is drawn to the need to study the preconditions and factors for the formation of the author's concept. The individual-personal character of musical phenomena perception processes is revealed, which is defined as a way of interaction of man with the world. The importance of motivational and value orientations for the formation of an independent, artistically developed creative personality of the future teacher is emphasized.
 
Date 2018-11-26T12:30:28Z
2018-11-26T12:30:28Z
2018
 
Type Article
 
Identifier Чжоу Геян. Проблема художньої комунікаціїї у фаховій підготовці майбутнього вчителя музики / Чжоу Геян // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 14 : Tеорія і методика мистецької освіти : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. – Вип. 24 (29). – С. 64-69.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/21797
 
Language uk
 
Publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова