Запис Детальніше

Навчальний вокальний репертуар як засіб формування фахової компетентності майбутнього вчителя музичного мистецтва

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Навчальний вокальний репертуар як засіб формування фахової компетентності майбутнього вчителя музичного мистецтва
 
Creator Петрикова, О. П.
 
Subject майбутній учитель музичного мистецтва
фахова компетентність
структура навчального вокального репертуару
принципи формування навчального репертуару
методи засвоєння навчального вокального репертуару
future teacher of musical art
professional competence
the structure of the educational vocal repertoire
the principles of forming the educational repertoire
the methods of mastering the vocal repertoire
378.091 : 784
 
Description У статті досліджено науково-педагогічні основи навчального вокального
репертуару як засобу формування фахової компетентності майбутнього вчителя
музичного мистецтва. Проаналізовано особливості вокальної підготовки студентів в умовах університетської освіти. Визначено структуру і зміст, стильові й жанрові
особливості, художню цінність та педагогічну доцільність навчального вокального
репертуару. Охарактеризовано принципи його добору, методи засвоєння студентами та можливість використання у подальшій вокально-виконавській і музично-педагогічній діяльності.
This article deals with the scientific and pedagogical foundations of educational vocal
repertoire as a means of forming the professional competence of the future teacher of musical art. The peculiarities of vocal training of students in the conditions of university education were analized. The structure and content, the style and genre characteristics, the artistic value and pedagogical expediency of the educational vocal repertoire were determined. The principles of choosing a vocal repertoire, the methods of mastering it by students and the possibility of its further usage in vocal – performing and musical – pedagogical activity were characterized. Our research makes it possible to
conclude that the organization of the process of mastering an educational vocal repertoire by students on competency basis will help to: 1) increase the level of intellectual, aesthetic and mental development of students; 2) form a positive attitude to the professional activity and a desire for professional self-improvement; 3) understand the aesthetic value and educational functions of music in general and vocal art in particular; 4) develop a general culture and their own professional image; 5) form a professional competence of future teachers of musical art.
 
Date 2018-11-27T13:03:33Z
2018-11-27T13:03:33Z
2018
 
Type Article
 
Identifier Петрикова, О. П. Навчальний вокальний репертуар як засіб формування фахової компетентності майбутнього вчителя музичного мистецтва / О. П. Петрикова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 14 : Tеорія і методика мистецької освіти : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. – Вип. 24 (29). – С. 38-44.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/21839
 
Language uk
 
Publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова