Запис Детальніше

Функции и методы управления в процессе физического воспитания студентов

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Функции и методы управления в процессе физического воспитания студентов
Функції і методи управління в процесі фізичного виховання студентів
Functions and methods of management in the process of physical education of students
 
Creator Толмачева, С. Е.
Кузьменко, Н. В.
 
Subject управление
процесс физического воспитания
системы управления
строение изучаемой системы
различные виды двигательной активности
тренировочный процесс
применение алгоритма
управління
процес фізичного виховання
системи управління
будова досліджуваної системи
різні види рухової активності
тренувальний процес
застосування алгоритму
management
the process of physical education
control systems
the structure of the system under study
various types of motor activity
the training process
the application of the algorithm
 
Description Для осуществления управления необходим анализ и оценка информации, происходит сопоставление планируемых и
реальных результатов различных видов двигательной подготовки. Особенно необходимы эти элементы управления при
планировании учебного и тренировочного процесса, когда временный интервал от исходного состояния до цели
разделяется на интервалы различной деятельности с промежуточными целями.
Когда сложная система не поддается детальному описанию, используется метод «черного ящика». Это один из
способов исследования сложных систем, который заключается в том, что ее структура изучается по результатам
ответных реакций (поведения) на конкретные воздействия. Параметры состояний на входе и выходе, возможно,
измерять, сравнивать и делать выводы о внутреннем строении изучаемой системы. Когда информация строго
определена на входе и фиксируется на выходе, устанавливается взаимосвязь между «входом» и «выходом» - характером
воздействия и ответной реакцией системы, Для выяснения принципа действия ее подвергают большому количеству
разнообразных воздействий. Любая деятельность требует передачи и переработки информации, а ответная реакция
системы отражает разнообразие выбора. Таким образом, постепенно устраняется неопределенность о структуре
системы, ее пропускной способности и возможности коррекции поведения в зависимости от состояния на входе (исходное
состояние). Использование принципа «черного ящика» позволяет избрать функцию любой системы по динамике ее
поведения.
Для
здійснення управління необхідний аналіз і оцінка інформації, яка відбувається зі ставлення планованих і реальних
результатів різних видів рухової підготовки. Особливо потрібні ці елементи управління при плануванні навчального і
тренувального процесу, коли тимчасовий інтервал від вихідного стану до мети поділяється на інтервали різної діяльності
з проміжними цілями.
Коли складна система не піддається детальному опису, використовується метод «чорного ящика». Це один із
способів дослідження складних систем, який полягає в тому, що її структура вивчається за результатами відповідних
реакцій (поведінки) на конкретні дії. Параметри станів на вході і виході можливо вимірювати, порівнювати і робити висновки
про внутрішню будову досліджуваної системи. Коли інформація строго визначена на вході і фіксується на виході,
встановлюється взаємозв'язок між « входом» і «вихідом» - характером впливу і відповідною реакцією системи, Для
з'ясування принципу дії її піддають великій кількості різноманітних впливів. Будь-яка діяльність вимагає передачі і переробки
інформації, а відповідна реакція системи відображає різноманітність вибору. Таким чином, поступово усувається
невизначеність про структуру системи, її пропускної здатності і можливості корекції поведінки в залежності від стану на
вході (початковий стан). Використання принципу «чорного ящика» дозволяє обрати функцію будь-якої системи по динаміці
її поведінки.
Management requires the analysis and assessment of information, a comparison of the planned and real results of various types of
motor training. These control elements are especially necessary when planning the training and training process, when the time interval
from the initial state to the goal is divided into intervals of different activities with intermediate goals.
When a complex system cannot be described in detail, the "black box" method is used. This is one of the ways to study
complex systems, which consists in the fact that its structure is studied by the results of responses (behaviors) to specific effects.
Parameters of states at the input and output can be measured, compared and make conclusions about the internal structure of the
system under study. When information is strictly defined at the input and fixed at the output, a relationship is established between the
"input" and the "exit" - the nature of the impact and the response of the system. To clarify the principle of its action, it is subjected to a
large number of diverse influences. Any activity requires the transfer and processing of information, and the response of the system
reflects a variety of choices. Thus, the uncertainty about the structure of the system, its capacity and the possibility of behavior correction
depending on the state at the input (the initial state) is gradually eliminated. Using the principle of "black box" allows you to select the
function of any system by the dynamics of its behavior.
 
Date 2018-11-29T10:58:26Z
2018-11-29T10:58:26Z
2018
 
Type Article
 
Identifier Толмачева, С. Е. Функции и методы управления в процессе физического воспитания студентов / С. Е. Толмачева, Н. В. Кузьменко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. 3К (97). - С. 555-558.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/21884
 
Language ru
 
Publisher Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова