Діагностичний етап формування слухових уявлень студентів у процесі проведення педагогічної практики в школі
ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Діагностичний етап формування слухових уявлень студентів у процесі проведення педагогічної практики в школі
|
|
Creator |
Чжу Чжень
|
|
Subject |
діагностичний етап
формування слухових уявлень майбутні вчителі музичного мистецтва навчальна діяльність педагогічна практика в школі diagnostic stage formation of auditory representations future teachers of musical art educational activity pedagogical practice in school 378.011.3-051 |
|
Description |
Стаття розкриває особливості діагностичного етапу формування слухових уявлень майбутніх учителів музичного мистецтва у процесі навчальної діяльності. Простежено процес формування означеного феномена в період проходження педагогічної практики в загальноосвітній школі. Розкрито поетапність даного процесу, а саме: перший етап - спрямований на вияв рівня музичної ерудиції, що визначається необхідністю накопичення музикознавчих та методичних знань, розвитком слухових уявлень та активізацією музичного мислення; другий етап – на виявлення міри здатності до емоційного співпереживання вокально-хорової музики та спрямування на розвиток емоційно-почуттєвого ресурсу студентів та вміння використовувати його у навчально-виконавській діяльності; третій етап визначався вмінням керувати діями, з яких складається педагогічний процес, самоконтроль, самооцінка; четвертий етап було спрямовано на розкриття міри творчої спрямованості виконавської діяльності, яка проявляється у нестандартних підходах до вирішення виконавських проблем, виборі різних прийомів і засобів роботи над вокально-хоровими творами. Тhe article reveals the features of the diagnostic stage of the formation of auditory representations of future teachers of musical art in the process of educational activity. Traced the process of the formation of a certain phenomenon during the period of pedagogical practice in the general education school. The stage-by-stage nature of this process is revealed, namely: the first stage is aimed at revealing the level of musical erudition, which is determined by the need to accumulate musicological and methodological knowledge, the development of auditory representations and the activation of musical thinking; the second stage - to reveal the degree of the ability to emotionally empathize with the vocal-choral music and the direction for developing the emotional-sensual resource of students and the ability to use it in the teaching and performing activities; the third stage was determined by the ability to direct the actions, of which the pedagogical process, self-control, selfesteem consists; the fourth stage was aimed at revealing the creative direction of performing activities, which manifested itself in non-standard approaches to solving executive problems, choosing different methods and means of working on vocal-choral works. |
|
Date |
2018-11-29T11:25:04Z
2018-11-29T11:25:04Z 2018 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Чжу Чжень. Діагностичний етап формування слухових уявлень студентів у процесі проведення педагогічної практики в школі / Чжу Чжень // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 14 : Tеорія і методика мистецької освіти : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. – Вип. 24 (29). – С. 119-123.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/21888 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова
|
|