Запис Детальніше

Досвід використання віртуальної стіни Padlet у процесі проведення дистанційного практичного заняття

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Досвід використання віртуальної стіни Padlet у процесі проведення дистанційного практичного заняття
 
Creator Ткачук, Г. В.
Бондаренко, Т. В.
 
Subject онлайн-сервіс
дистанційне навчання
дистанційний курс
віртуальна стіна
Padlet
онлайн-сервис
дистанционное обучение
дистанционный курс
виртуальная стена
online service
distance learning
distance course
virtual wall
378.018
 
Description У статті подано теоретичні та методичні аспекти реалізації дистанційного навчання у процесі практичної підготовки майбутніх фахівців. Описано досвід використання онлайн-сервісу Padlet для організації дистанційного практичного заняття "Комп’ютерна графіка". Визначено, що організацію такого заняття доцільно проводити за кілька етапів: постановка завдання, створення стіни, проведення заняття та оцінювання роботи студентів. На кожному етапі описано діяльність викладача та студентів в тому чи іншому середовищі. В процесі проведення заняття застосовано три середовища співпраці – система дистанційного навчання Moodle, віртуальна стіна Padlet та група у Viber.
В статье представлены теоретические и методические аспекты реализации дистанционного обучения в процессе практической подготовки будущих специалистов. Описан опыт использования онлайн-сервиса Padlet для организации дистанционного практического занятия "Компьютерная графика". Определено, что организацию такого занятия целесообразно проводить в несколько этапов: постановка задачи, создание стены, проведение занятия и оценивания работ студентов. На каждом этапе описана деятельность преподавателя и студентов в той или иной среде. При проведении занятия применены три среды сотрудничества – система дистанционного обучения Moodle, виртуальная стена Padlet и группа в Viber.
The article presents theoretical and methodical aspects of the implementation of distance learning in the process of practical training of future specialists. The experience of using the online service Padlet during the organization of distance practical training "Computer Graphics" is described. It is determined that the organization of such a class is expedient in several stages: task setting, creating a wall, conducting classes and evaluating the work of students. At each stage, the activities of the teacher and students in one or another environment are described. Three classes of collaboration were used in the classroom – distance learning system Moodle, the virtual wall Padlet and the Viber group.
 
Date 2018-11-29T12:47:30Z
2018-11-29T12:47:30Z
2018
 
Type Article
 
Identifier Ткачук, Г. В. Досвід використання віртуальної стіни Padlet у процесі проведення дистанційного практичного заняття / Г. В. Ткачук, Т. В. Бондаренко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 2 : Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. 20 (27). – С. 102-107.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/21891
 
Language uk
 
Publisher НПУ імені М. П. Драгоманова