Запис Детальніше

Критерії, показники й рівні сформованості когнітивного компоненту ІКТ-компетентностей майбутнього вчителя інформатики

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Критерії, показники й рівні сформованості когнітивного компоненту ІКТ-компетентностей майбутнього вчителя інформатики
 
Creator Черних, В. В.
 
Subject когнітивний компонент
ІКТ-компетентність
майбутні вчителі інформатики
когнитивный компонент
ИКТ-компетентность
будущие учителя информатики
cognitive component
ICT-competence
future teachers of Computer Technologies
004.8+373.1+37.042+378
 
Description В статі висвітлено результати, отримані в процесі експериментальної та аналітичної діяльності в рамках дослідження процесу навчання майбутніх вчителів інформатики на предмет внесення до змісту професійної підготовки студентів педагогічних ВНЗ основ знання-орієнтованих інформаційних систем. В результаті аналітичної діяльності стало можливим сформулювати ключові критерії, показники та рівні сформованості когнітивного компоненту ІКТ-компетентностей майбутнього вчителя інформатики. Отримані аналітичні результати стали підґрунтям для формулювання базису експериментальної перевірки рівня сформованості зазначеного вище компоненту.
В статье освещены результаты, полученные в процессе экспериментальной и аналитической деятельности в рамках исследования процесса обучения будущих учителей информатики на предмет внесения в содержание профессиональной подготовки студентов педагогических ВУЗов основ знание-ориентированных информационных систем. В результате аналитической деятельности стало возможным сформулировать ключевые критерии, показатели и уровни сформированности когнитивного компонента ИКТ-компетентностей будущего учителя информатики. Полученные аналитические результаты стали основой для формулирования базиса экспериментальной проверки уровня сформированности указанного выше компонента.
This article highlights the results obtained during the process of experimental and analytical activities while studying the process of training future teachers of Computer Technologies for the introduction of the fundamentals of the work of knowledge-based information systems. As a result of analytical activities, it became possible to formulate key criteria, indicators and levels of the formation of the cognitive component of the ICT-competence of the future computer science teachers. The obtained analytical results became the basis for the experimental verification of the level of the above-mentioned component.
 
Date 2018-11-29T13:14:50Z
2018-11-29T13:14:50Z
2018
 
Type Article
 
Identifier Черних, В. В. Критерії, показники й рівні сформованості когнітивного компоненту ІКТ-компетентностей майбутнього вчителя інформатики / В. В. Черних // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 2 : Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. 20 (27). – С. 130-135.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/21896
 
Language uk
 
Publisher НПУ імені М. П. Драгоманова