Запис Детальніше

Рівні сформованості інформатичних компетентностей студентів педагогічних коледжів як критерій ефективності методики навчання

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Рівні сформованості інформатичних компетентностей студентів педагогічних коледжів як критерій ефективності методики навчання
 
Creator Ромашевська, М. А.
 
Subject інформатичні компетентності
рівень інформатичних компетентностей
моніторинг навчального процесу
управління навчально-пізнавальною діяльністю студентів
информатические компетентности
уровни сформированности информатических компетентностей студентов
informatics competences
level of informatics competencies
378.14.015.62
 
Description У статті акцентується увага на необхідності визначення рівнів сформованості інформатичних компетентностей студентів педагогічних вищих навчальних закладів І-ІІ рівнів акредитації, що пройшли курси інформатики. Дана проблема розглядається з метою визначення ефективності методики навчання, добору тем та питань для вивчення дисципліни. В зв’язку з цим розглянуто характерні рівні інформатичних компетентностей студентів; обґрунтовано потребу у моніторингу формування інформатичних компетентностей як необхідного елементу вдосконалення методики навчання інформатики та управління навчально-пізнавальною діяльністю студентів.
В статье акцентируется внимание на необходимости определения уровней сформированности информатических компетентностей студентов педагогических высших учебных заведений I-II уровней аккредитации, прошедших курсы информатики. Данная проблема рассматривается с целью определения эффективности методики обучения, подбора тем и вопросов для изучения дисциплины. В связи с этим рассмотрены характерные для информатических компетентностей студентов уровни; обоснована потребность в мониторинге процесса формирования информатических компетентностей и управления учебно-познавательной деятельностью студентов, необходимых для совершенствования методики обучения информатики.
The article focuses on the need to determine the levels of completeness of students’ informatics competences of pedagogical higher educational institutions of I-II accreditation levels, who studied informatics. This problem is not examined in terms of assessment of student learning, but to test professionalism of the teacher, including the correctness of his teaching methods, selection of topics and issues for studying. Taking it into consideration, there were reviewed characteristic levels of students’ informatics competences; justified the need for monitoring informatics competences as a necessary element of improving the professionalism of the teacher of computer science.
 
Date 2018-12-03T08:30:14Z
2018-12-03T08:30:14Z
2018
 
Type Article
 
Identifier Ромашевська, М. А. Рівні сформованості інформатичних компетентностей студентів педагогічних коледжів як критерій ефективності методики навчання / М. А. Ромашевська // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 2 : Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. 20 (27). – С. 135-142.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/21920
 
Language uk
 
Publisher НПУ імені М. П. Драгоманова