Запис Детальніше

Сучасна практика формування готовності майбутніх фахівців початкових класів до взаємодії молодших школярів з порушеннями психофізичного розвитку

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Сучасна практика формування готовності майбутніх фахівців початкових класів до взаємодії молодших школярів з порушеннями психофізичного розвитку
Modern practice of the formation of readiness of future primary school experts to interact with junior pupils with psychophysical disabilities
 
Creator Гудзь, К. П.
 
Subject готовність
майбутній фахівець
компетентність педагога
інклюзія
професійно-особистісна готовність педагога
діти з порушеннями психофізичного розвитку
readiness
future specialist
teacher’s competence
inclusion
professional-personal teacher’s readiness
children with psychophysical disabilities
371.13:376.112.4
 
Description У статті розглядається проблема формування готовності майбутніх фахівців початкових класів до
взаємодії молодших школярів з порушеннями психофізичного розвитку, представлено характеристику
теоретичних основ соціально-педагогічної діяльності. Виділено педагогічні умови становлення професійно-
особистісної готовності педагога до роботи з дітьми із порушеннями в розвитку. Окреслено та коротко
охарактеризовано модель соціальної компетентності майбутнього фахівця початкових класів до взаємодії
молодших школярів з особливостями психофізичного розвитку. Особливу увагу акцентовано на формуванні
готовності майбутнього фахівця до роботи в інклюзивному середовищі.
The article examines the problem of the formation of readiness of future primary school experts to interact with
junior pupils with psychophysical disabilities; characteristic of the theoretical foundations of social and pedagogical
activities was presented in text. We determined pedagogical conditions of the formation of professional and personal
teacher’s readiness to work with children with disabilities. The model of social competence of future primary school
expert to interact with junior pupils with psychophysical disabilities was outlined and briefly described in the article. We
paid particular attention to the formation of readiness of future professional to work in an inclusive environment.
 
Date 2018-12-05T10:44:10Z
2018-12-05T10:44:10Z
2017
 
Type Article
 
Identifier Гудзь, К. П. Сучасна практика формування готовності майбутніх фахівців початкових класів до взаємодії молодших школярів з порушеннями психофізичного розвитку / К. П. Гудзь // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. – Вип. 33. – С. 11-16.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/21956
 
Language uk
 
Publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова