Запис Детальніше

Особливості індивідуалізації начання дітей з синдромом дауна у гомогенних класах

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Особливості індивідуалізації начання дітей з синдромом дауна у гомогенних класах
Peculiarities of individualization of teaching children with Down syndrome in a homogeneous class
 
Creator Савицький, А. М.
 
Subject діти з синдромом Дауна
індивідуалізація
індивідуалізоване навчання
інклюзивна освіта
психомоторний профіль
children with a Down syndrome
an individualization
a training individualization
a psychomotor profile
86-056.313
 
Description У статті на основі аналізу наукових праць вітчизняних та зарубіжних дослідників розглядається проблема
організації індивідуалізованого навчання дітей з синдромом Дауна; проводиться аналіз дієвих форм і методів
індивідуалізації навчання цих дітей; аналізуються дані щодо психофізичного профілю дитини з даною генетичною
патологією, здійснюється дослідження анатомічних та біологічних складових розвитку психічних процесів дітей з
синдромом Дауна; виявляються особливості в переважній обробці зорово-просторової інформації та відповідних
можливостей експресивного мовлення; робиться психофізичне обґрунтування застосування індивідуалізованого
навчання в процесі розвитку дітей з синдромом Дауна; виявляються фізіологічні основи розвитку психіки цих
дітей та вивчаються слабкі і сильні сторони навчальної діяльності дітей з даною генетичною патологією.
В статті висвітлюються концепції індивідуалізованого навчання дітей з синдромом Дауна в умовах
інклюзивної освіти. Детально розглядається психомоторний розвиток дітей з даною генетичною патологією і
пов’язані з ним основи здобуття освіти в молодшій школі. Здійснено аналіз сучасної спеціальної літератури щодо
особливостей застосування форм і методів індивідуалізації в процесі розвитку дітей з синдромом Дауна в освітніх
закладах. Визначено основні методологічні положення навчання цих дітей в умовах інтеграції до загальноосвітніх
навчальних закладів.
In article on the basis of the analysis of scientific works of domestic and foreign researchers the problem of an
individualization of training of children with a Down syndrome is considered; also data of rather psychophysical profile of
children with genetic pathology are analyzed; features of anatomic and biological components of mental development of
children with a Down syndrome are investigated; features of primary visual and spatial information processing are
defined; psychophysical justification of use of the individualized training in development of children with a Down
syndrome becomes; physiological bases of mental development of such children come to light and are studied strong
and weaknesses of educational activity of children with this genetic pathology. Concepts of the individualized training of
children with a Down syndrome at inclusive education are covered in article. Psychomotor development of children with
this genetic pathology and the related bases of education at younger school is in details considered. The basic
methodological provisions of training of these children in the conditions of integration into general education educational
institutions are defined. Theoretical and practical bases of special training of children of younger school age with a Down
syndrome on the basis of application of special educational techniques are given in article.
 
Date 2018-12-06T12:50:27Z
2018-12-06T12:50:27Z
2017
 
Type Article
 
Identifier Савицький, А. М. Особливості індивідуалізації начання дітей з синдромом дауна у гомогенних класах / А. М. Савицький // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. – Вип. 33. – С. 58-65.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/21998
 
Language uk
 
Publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова