Запис Детальніше

Діагностика стану сформованості фонематичного сприйняття дітей молодшого шкільного віку із затримкою психічного розвитку

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Діагностика стану сформованості фонематичного сприйняття дітей молодшого шкільного віку із затримкою психічного розвитку
Diagnosis of state of phonemic perception formation of school age children with mental retardation
 
Creator Савінова, Н. В.
Корнієнко, І. В.
Куза, І. М.
 
Subject фонематичне сприйняття
семантична диференціація
аудіальна диференціація
затримка психічного розвитку
загальний недорозвиток мовлення
phonemic perception
semantic differentiation
differentiation auditory
mental retardation
the general underdevelopment of speech
376.3
 
Description У статті презентовано результати емпіричного дослідження щодо сформованості фонематичного
сприйняття дітей молодшого шкільного віку із затримкою психічного розвитку.
Визначено критерії, показники, серед яких: аудіалізація семантики мовлення оточуючих за показниками –
семантична диференціація при виконанні словесних одноступеневих інструкцій педагога, семантична
диференціація при виконанні словесних двоступеневих інструкцій педагога; семантична диференціація при
виконанні словесних триступеневих інструкцій педагога; аудіальна диференціація мовленнєвих та
немовленнєвих звуків із показниками – аудіальна диференціація немовленнєвих звуків; диференціація голосних у
звуковому образі слова; диференціація приголосних у звуковому образі слова.
Автори подають порівняльну картину рівнів сформованості фонематичного сприйняття дітей молодшого
шкільного віку із затримкою психічного розвитку за показниками першого критерію.
The paper presented the results of empirical research on the formation of phonemic perception of school age
children with mental retardation.
The criteria, indicators, including: audiolization speech semantics of other people due to the indexes such as
semantic differentiation in the performance of single-word instructions of the teacher, semantic differentiation in the
performance of two-stage verbal instructions of the teacher; semantic differentiation in the performance of three-step
verbal instructions of the teacher; differentiation and auditory speech sounds non-speech indicators – non-speech
differentiation auditory sounds; Differentiation of vowel sound in the form of words; differentiation consonant sound in the
form of words.
The author presents a comparative picture of the levels of phonemic perception of school age children with
mental retardation for the first performance criterion.
 
Date 2018-12-06T12:52:27Z
2018-12-06T12:52:27Z
2017
 
Type Article
 
Identifier Савінова, Н. В. Діагностика стану сформованості фонематичного сприйняття дітей молодшого шкільного віку із затримкою психічного розвитку Н. В. Савінова, І. В. Корнієнко, І. М. Куза // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. – Вип. 33. – С. 66-74.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/21999
 
Language uk
 
Publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова