Позаакадемічна освіта – нова філософія освітньої діяльності
ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Позаакадемічна освіта – нова філософія освітньої діяльності
Non-academic education – a new philosophy of educational acnivity |
|
Creator |
Жукова, Г. В.
|
|
Subject |
позаакадемічна освіта
філософське освоєння світу non-academic education philosophical development of the world 116:378.048.2+374.1 |
|
Description |
Основними принципами позаакадемічної освіти, відповідно досліджень вітчизняних та зарубіжних вчених та українських державних програм є: орієнтація навчання на задоволення актуальних потреб його суб'єктів; зв'язок з практикою, який проявляється в спрямованості на здобуття життєвих навичок і підготовку до активної участі в житті суспільства; наявність мобільних гнучких програм, індивідуальних освітніх стратегій, спрямованих на вираження, прийняття і повагу індивідуальних особливостей. Фунда-ментом позаакадемічної освіти є діяльнісна парадигма, яка висуває в якості головної мети розвиток особистості учня на основі освоєння універсальних способів діяльності, подолання консервативних відносин в освіті, зростання креативності, орієнтованої на інновації.
The main principles of non-academic education, respectively, of research of domestic and foreign scientists and Ukrainian state programs are: orientation of training to meet the actual needs of its subjects; communication with practice is manifested in the focus on learning life skills and preparation for active participation in society; availability of mobile flexible programs, individual educational strategies aimed at expressing, accepting and respecting individual characteristics. The foundation of non-academic education is an activity paradigm, which protests as a main goal the development of the student's personality through the development of universal ways of working, overcoming conservative relations in education, and creativity-oriented innovation. |
|
Date |
2018-12-07T11:06:05Z
2018-12-07T11:06:05Z 2018 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Жукова, Г. В. Позаакадемічна освіта – нова філософія освітньої діяльності = Non-academic education – a new philosophy of educational acnivity / Г. В. Жукова // Освітній дискурс : збірник наукових праць = Educational discourse : collection of scientific papers. – Київ : «Видавництво «Гілея», 2018. – Вип. 8 (9-10) : філософські науки. – С. 71-79.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/22042 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
"Видавництво "Гілея"'
|
|