Запис Детальніше

Історичне значення та суперечності реалізації Державної національної програми “Освіта” (“Україна XXI століття”)

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Історичне значення та суперечності реалізації Державної національної програми “Освіта” (“Україна XXI століття”)
Historical value and contradictions of the implementation of the state national program “Education” (“Ukraine of the XXI centure)”
 
Creator Якимчук, О. І.
 
Subject людина
освіта
культура
національна система освіти
реформа освіти
законодавство у сфері освіти
human
education
culture
national education system
education reform
legislation in the field of education
37.014.5
 
Description Робиться спромога проаналізувати історичне значення і встановити суперечності реалізації Програми, яка заклала початок для рішучих змін та позитивних перетворень у вітчизняній системі освіти, що відбулися у перші десятиріччя ХХІ століття.
An attempt is made to analyze the historical value and establish the contradictions of the Program implementation, which laid the foundation for decisive changes and positive transformations in the national education system that occurred in the first decades of the ХХІ century.
 
Date 2018-12-07T11:44:22Z
2018-12-07T11:44:22Z
2018
 
Type Article
 
Identifier Якимчук, О. І. Історичне значення та суперечності реалізації Державної національної програми “Освіта” (“Україна XXI століття”) = Historical value and contradictions of the implementation of the state national program “Education” (“Ukraine of the XXI centure)” / О. І. Якимчук // Освітній дискурс : збірник наукових праць = Educational discourse : collection of scientific papers. – Київ : «Видавництво «Гілея», 2018. – Вип. 8 (9-10) : філософські науки. – С. 80-91.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/22045
 
Language uk
 
Publisher "Видавництво "Гілея"'