Етапно-рівневий підхід у дослідженні художньо-ментального досвіду майбутніх учителів мистецьких дисциплін
ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Етапно-рівневий підхід у дослідженні художньо-ментального досвіду майбутніх учителів мистецьких дисциплін
|
|
Creator |
Реброва, О. Є.
|
|
Subject |
ментальность
художественно - ментальный опыт профессиональное обучение будущего учителя художественных дисциплин исторические типы художественно - ментального сознания 371.4+378.78.07+78.071.2+379.036 |
|
Description |
В статье раскрыты существующие концепции диагностики ментальности специалиста. Предлагается этапно-уровневый подход для исследования состояния сформированности художественно - ментального опыта будущих учителей художественных дисциплин. Этапы – уровни разработаны в соответствии с исторической эволюцией феномена ментальности. |
|
Date |
2018-12-11T10:11:22Z
2018-12-11T10:11:22Z 2011 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Реброва, О. Є. Етапно-рівневий підхід у дослідженні художньо-ментального досвіду майбутніх учителів мистецьких дисциплін / О. Є. Реброва // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 14 : Теорія і методика мистецької освіти : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011. - Вип. 11 (16) : Матеріали ІV Міжнародної науково-практичної конференції «Гуманістичні орієнтири мистецької освіти», 27-29 квітня 2011 року. - С. 116-120.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/22084 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова
|
|