Запис Детальніше

Етапно-рівневий підхід у дослідженні художньо-ментального досвіду майбутніх учителів мистецьких дисциплін

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Етапно-рівневий підхід у дослідженні художньо-ментального досвіду майбутніх учителів мистецьких дисциплін
 
Creator Реброва, О. Є.
 
Subject ментальность
художественно - ментальный опыт
профессиональное обучение будущего учителя художественных дисциплин
исторические типы художественно - ментального сознания
371.4+378.78.07+78.071.2+379.036
 
Description В статье раскрыты существующие концепции диагностики ментальности специалиста.
Предлагается этапно-уровневый подход для исследования состояния сформированности
художественно - ментального опыта будущих учителей художественных дисциплин. Этапы –
уровни разработаны в соответствии с исторической эволюцией феномена ментальности.
 
Date 2018-12-11T10:11:22Z
2018-12-11T10:11:22Z
2011
 
Type Article
 
Identifier Реброва, О. Є. Етапно-рівневий підхід у дослідженні художньо-ментального досвіду майбутніх учителів мистецьких дисциплін / О. Є. Реброва // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 14 : Теорія і методика мистецької освіти : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011. - Вип. 11 (16) : Матеріали ІV Міжнародної науково-практичної конференції «Гуманістичні орієнтири мистецької освіти», 27-29 квітня 2011 року. - С. 116-120.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/22084
 
Language uk
 
Publisher Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова