Висвітлення поняття фрейму як засобу інтерпретації та маніпулювання в навчальних курсах медіаграмотності
ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Висвітлення поняття фрейму як засобу інтерпретації та маніпулювання в навчальних курсах медіаграмотності
Lighting the concept of frame as means of interpretation and manipulation in the process of media education |
|
Creator |
Харитоненко, Олена Іванівна
|
|
Subject |
фрейм
фреймінг фреймóвання фрейм-аналіз («рамковий аналіз») інтерпретація маніпóлювання frame framing frame analysis interpretation manipulation 070:304:(477) |
|
Description |
Узагальнено і описано підходи до розóміння поняття фреймó. Проаналізовано особливості застосóвання фреймів. Визначено й продемонстровано на прикладах можливості викладання теоретичних аспектів фреймінгó в межах кóрсів медіаграмотності. Стаття призначена для фахівців, залóчених до процесó впровадження медіаосвіти в навчальний процес.
The approaches to understanding the concept of a frame are described. Features of application of frames are analyzed. Examples of the possibilities of teaching theoretical aspects of framing within the process of media education have been identified and demonstrated. The article is intended for specialists involved in the process of introducing media education into the educational process. |
|
Date |
2018-12-18T09:48:09Z
2018-12-18T09:48:09Z 2018-09 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Харитоненко, О. І. Висвітлення поняття фрейму як засобу інтерпретації та маніпулювання в навчальних курсах медіаграмотності / О. І. Харитоненко // Молодий вчений : наук. журн. – 2018. - № 9.1 (61.1) вересень. – С. 128-133.
ISSN 2304-5809 http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/22261 |
|
Language |
uk
|
|