Запис Детальніше

Висвітлення поняття фрейму як засобу інтерпретації та маніпулювання в навчальних курсах медіаграмотності

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Висвітлення поняття фрейму як засобу інтерпретації та маніпулювання в навчальних курсах медіаграмотності
Lighting the concept of frame as means of interpretation and manipulation in the process of media education
 
Creator Харитоненко, Олена Іванівна
 
Subject фрейм
фреймінг
фреймóвання
фрейм-аналіз («рамковий аналіз»)
інтерпретація
маніпóлювання
frame
framing
frame analysis
interpretation
manipulation
070:304:(477)
 
Description Узагальнено і описано підходи до розóміння поняття фреймó. Проаналізовано особливості застосóвання фреймів. Визначено й продемонстровано на прикладах можливості викладання теоретичних аспектів фреймінгó в межах кóрсів медіаграмотності. Стаття призначена для фахівців, залóчених до процесó впровадження медіаосвіти в навчальний процес.
The approaches to understanding the concept of a frame are described. Features of application of frames
are analyzed. Examples of the possibilities of teaching theoretical aspects of framing within the process
of media education have been identified and demonstrated. The article is intended for specialists involved
in the process of introducing media education into the educational process.
 
Date 2018-12-18T09:48:09Z
2018-12-18T09:48:09Z
2018-09
 
Type Article
 
Identifier Харитоненко, О. І. Висвітлення поняття фрейму як засобу інтерпретації та маніпулювання в навчальних курсах медіаграмотності / О. І. Харитоненко // Молодий вчений : наук. журн. – 2018. - № 9.1 (61.1) вересень. – С. 128-133.
ISSN 2304-5809
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/22261
 
Language uk