Запис Детальніше

Інтеграція знань як психолого-педагогічна проблема

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Інтеграція знань як психолого-педагогічна проблема
 
Creator Сільвейстр, А. М.
Моклюк, М. О.
Моклюк, О. О.
 
Subject інтеграція
інтеграція знань
інтеграція освіти
інтеграційне навчання
інтеграційні процеси
учні
інтегровані зв’язки
integration
integration of knowledge
integration of education
integration training
integration processes
the students integrated communications
378.147:28
 
Description У статті розглядаються питання пов’язані з проблемою інтеграції знань, яка на сьогодні існує у сучасній школі. Проблема дидактичної інтеграції у загальноосвітній школі потребує теоретико-методологічного обґрунтування в контексті вивчення та засвоєння учнями основних філософських категорій і понять, що є основою для трансформації наукових закономірностей у формуванні природничо-наукових знань.
The article addresses the problem associated with the integration of knowledge that currently exists in the modern school. Problem of didactic integration in secondary school requires theoretical and practical bases in the context of learning and mastering the student basic philosophical categories and concepts that are the basis for the transformation of scientific regularities in the formation of natural science.
 
Date 2018-12-17T15:01:03Z
2018-12-17T15:01:03Z
2017
 
Type Article
 
Identifier Сільвейстр, А. М. Інтеграція знань як психолого-педагогічна проблема / А. М. Сільвейстр, М. О. Моклюк, О. О. Моклюк // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. – Вип. 57. – С. 171-178.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/22249
 
Language uk
 
Publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова